niedziela, 19 czerwca 2016

Koszyczek z kwiatuszkami frywolitkowymi

Najpierw zdjęcie koszyczków i serwetki .  Tylko tego koszyczka z lewej jeszcze nie pokazałam.
W końcu nadrabiam zaległości i powoli pokazuje , co wyprodukowałam.
O koszyczku z marchewkowymi kwiatuszkami pisałam tu,  serwetka -tu, a koszyczek z różyczkami tu
Te sympatyczne koszyczki z bukietami frywolitkowych kwiatów zobaczyłam u Bożeny. Spodobały mi się i tak się zaczęło. O tym pisałam  właśnie tu.
Koszyczki robiłam na prezenty . Myślę , ze to fajne i miłe  niespodzianki i  może się spodobały.
Zdjęć dużo ale nie umiałam się zdecydować, które pokazać :)







 

Po suchych , ciepłych dniach trochę popadało . 

Dziś nie padało bardzo ale były grzmoty i błyskawice. 
Godzinę przed burzą wybierałam się na przejażdżkę rowerową. 
Burzę lubię oglądać ale tylko przez szybę ,z domu.

Dziekuję serdecznie , że zaglądacie i za komentarze.
Pozdrawiam :)



16 komentarzy:

  1. Słodkie takie maleństwa, bardzo mi się podobają. Myślę, że w domu najbezpieczniej, na dziś u mnie zapowiadają 30stopni- oj będzie gorąco, gorąco. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu kochana cudne te koszyczki ,każdym się zachwyca,szczególnie z pomarańczowymi kwiatuszkami śliczniuśki.
    Ale muszę też wspomnieć o tym większym z wstążkowymi różyczkami,normalnie wymiata.
    Buziam i pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Na usta ciśnie i się jedno słowo - piękne :)
    Prezent cudowny , obdarowane osoby będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam umiejętność wykonania koronki klockowej. I super zastosowanie - piękne koszyczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze te koszyczki :) Zaskoczyła mnie ich wielkość. Jak patrzyłam na nie na pierwszym zdjęciu, nie zdawałam sobie sprawy, że to takie maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczne te koszyczki. Jak robota pracowitych elfów ;)
    Ja lubię jak pada, lubię burzę ale jak i Ty- z perspektywy własnego okna i świadomości bezpiecznego i ciepłego domu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie koszyki prześliczne ale te malutkie z frywolitkowymi kwiatuszkami przeurocze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaziu wszystkie Twoje prace są piękne, podziwiam je zawsze :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaziu wszystkie koszyczki cudne, frywolitka jak widać ma wiele zastosowań i w takim wydaniu podoba mi się bardzo. Ale i ten większy koszyczek ze wstążeczkowymi różyczkami jest śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. misterna praca, bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze koszyczki, rzeczywiście idealne na prezent! Po prostu słodkie!
    Koszyczek z wstążkowymi kwiatami jest niesamowity - cudna kompozycja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne koszyczki, wspaniały upominek

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te bukiety frywolitkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Malusie a urocze koszyczki.. jak zawsze małe jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko ładne , ale ten największy koszyczek jest cool :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne!! nie zwiędną będą zawsze cudnie się prezentować!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)