środa, 22 czerwca 2016

Srebrny naszyjnik i kolczyki.


Niteczkę srebrną metalizowaną kupiłam w sklepie internetowym picoto.
Musiałam ją wypróbować prawie natychmiast  . Kolczyki zrobiłam dokładnie według wzoru Tatiany Buywolowej. Widziałam je na stronie Printerestu. 
Naszyjnik to już moja modyfikacja. Wyszło jak wyszło, zobaczcie sami . W rzeczywistości wyglądają ładniejsze niż na zdjęciach . Szczególnie kolorek nie do uchwycenia :)




Dziękuje za komentarze. Mam wiele zaległości ale mam nadzieję , ze chociaż z niektórych wyzwań się wywiążę. 
Pozdrawiam serdecznie

11 komentarzy:

  1. Delikatny i można sobie wyobrazić połyskujące srebro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna delikatność. Cudowny komplet :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, delikatne jak mgiełka. Po prostu bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful and love the earrings the most!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu naszyjnik prościutki, ale nie mógłby być innych do tych kolczyków:)
    Jak dla mnie świetny, delikatny i bardzo elegancki komplecik
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaziu rewelacyjny ten komplecik ,i ile tam wplecionych koralików . Podziwiam i gratuluję. Jeżeli chodzi o frywolitkę to jesteś mistrzynią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny komplecik! podziwiam! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny komplecik :)
    Kolor jest świetny , mnie bardzo zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło pięknie! Lubię taką delikatną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)