poniedziałek, 16 maja 2016

Marchewkowe zadanie

u Danusi.
Pomysł koszyczka  z kwiatami zaczerpnięty od Bożeny. Bożena zaopatrzyła mnie w te urocze koszyczki  i druciki. 
Dziękuję Bożenko. 
Nie wyszedł tak uroczy jaj Bożeny ale jest i kwiaty w marchewkowym kolorze. Kwiatki frywolitkowe zrobiłam z nici , z zapasów u mojej mamy. Te nici elastyczne wiec kwiatuszki wychodziły maleńkie. Zrobiłam wiec z podwójnej nitki i trochę luźniej y ich zbytnio nie skracać. 
Marchewkę lubię , wyjadam z rosołów. Lubię warzywną sałatkę a w niej jest również marchew. 

Lubię soki marchewkowe , chyba najbardziej. Kiedyś piłam ich dość dużo , teraz o tym zapominam. Jednak najbardziej mi smakowała marchew prosto z ogródka. W dzieciństwie , w ogródku rosły marchewki zawsze i jadło się tylko lekko o coś wytarte z ziemi:)))

Ubrań marchewkowych , może coś by się znalazło , na pewno bluzki, ale niekoniecznie szukałabym ciuszka w takim kolorze. Kiedyś miałam ochotę na włosy o delikatnym odcieniu marchewki ale nie zdecydowałam się.
Wystrój marchewkowy?, nie mam przekonania:)


Jeszcze baner do zabawy:
                                 
                     CYKLICZNE KOLORKI MAJ 2016


Cieszę się, ze udało mi się coś zrobić w takim kolorze.
Jak tylko zobaczyłam te nici od razu wiedziałam , co zrobię
 Dziękuję, że zaglądacie, dziękuję za poprzednie komentarze, wszystkie czytam po kilka razy i cieszą bardzo bardzo:)

28 komentarzy:

  1. Cudne kwiatuszki, pojecia nie mam o frywolitce, tym nadziej gratuluje zdolnych łapek, buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu super, że udało Ci się zrobić prace na marchewkowy kolorek . Kwiatuszki frywolitkowe to ja bardzo lubię. Ślicznie Ci wyszedł ten koszyczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kwiatowo - marchewkowy koszyczek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kwiatuszki , a cała kompozycja prezentuję się uroczo :)
    Uwielbiam pomarańczowy , nawet spodnie mam w tym kolorze !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kwiatuszki i pięknie prezentują się w tym koszyczku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaziu piękny bukiecik z frywolitki wyczarowałaś ,kwiatuszki takie delikatne i w tym kolorze wyglądają równie uroczo co w każdym innym .
    .Cieszę się ,że jesteś w zabawie dalej ,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość prezentuje się znakomicie.
    Kwiatki piękne i w moim ulubionym kolorze .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. What a good idea, and beautiful thing to do with the color orange too :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycający frywolitkowy bukiecik! Nawet w marchewkowym kolorze bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam Kaziu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kompozycja w koszu te frywolitkowe kwiatuszki takie maleńkie cudeńka, wciąż podziwiam:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy koszyczek. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja :) super kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy koszyczek, wygląda bardzo dekoracyjnie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kaziu koszyczek jest śliczny, frywolitkowe kwiatuszki bardzo delikatne, a jednak widowiskowe :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaziu Kochana, koszyczek jest uroczy :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszyk zawiera śliczny bukiecik. Bardzo uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny. Na frywolitce się nie znam dlatego jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam wszelkie frywolitki, bo sama nie miałam cierpliwości do tej techniki. Urocza ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne,delikatne kwiatuszki marchewkowe :) Koszyczek prezentuje się okazale :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚLICZNIE I PERFEKCYJNIE WYKONANY> Frywolitkowe maleństwa zachwycaja delikatnością. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna marchewkowa dekoracja :) super kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała praca, frywolitkę podziwiam wszędzie i nieustannie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Frywolitkę uwielbiam i kwiatki w każdym kolorze podziwiam :) Koszyczek super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne! Z wielką przyjemnością postawiłabym taki na biurku :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)