sobota, 2 kwietnia 2016

Serwetka frywolitkowa z jajeczkami :)

2 kwietnia , czyli wczoraj był Miedzynarodowy Dzień Frywolitek

 więc świętowałam czyli robiłam serwetkę frywolitkową . Taką

 serwetkę pokazała na FB Elżbieta J. Wstawiła link , gdzie mogłam

 znaleźć wzór. Tak też zrobiłam. Wzór  pochodzi z gazety "Kram z 

robótkami 1-2/2008".

Serwetkę zrobiłam z nici Aida 15, koloru bardzo delikatnego ecru,

 prawie biała :)))

 Wielkość tej , mojej serwetki to 29 cm- średnica.

Serwetkę robiło mi sie bardzo przyjemnie ale trochę sie falowała 

miałam coś zmieniać we wzorze ale brnęłam dalej.

 Po prasowaniu dobrze się układa.

Pogoda słoneczna , sprzjająca by robić zdjecia w ogródku. I sesja 

ogródkowa rozpoczęta. 

A nazwałam ją "jajeczną bo po wyciągnieciu kółeczka nieco się

 wydłużyły i przypominają nieco kształt jajeczka :)))

A teraz zdjęcia .








Dziekuję że zaglądacie i komentujecie i pozdrawiam serdecznie :)

19 komentarzy:

  1. Uczciłaś "nasze" święto w najlepszy możliwy sposób. Serwetka piękna, misterna i idealnie wysupłana. Cudo. Ja niestety pracowałam zawodowo, ale świętowałam duchem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!!! Pracowita jesteś Kaziu! Tak szybciutko stworzyłaś taką piękną serwetkę. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh what beautiful work and fun to see the wonderful weather in background too! Spring is here :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaziu ja sie wczoraj dowiedziałam, ze jest takie święto :D
    Ale serwetka jest prześliczna i jak zwykle perfekcyjnie wysupłana
    Buziaki i miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta frywolitkowa serwetka:) Uwielbiam frywolitki-niestety nie umiem robić:((( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna serwetka. Delikatna jak mgiełka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej podobają mi się frywolitkowe serwetki
    Śliczna ta Twoja serwetka , taka delikatniutka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest najładniejsza serwetka jaka widziałam - cudo :)
    Widać ,że kochasz frywolitkę i ze wzajemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia,że jest takie święto,ale Ty kochana do niego się pięknie przygotowałaś ,bo serwetka jest obłędna .
    Buziaki Kazieńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, godnie uczciłaś swoje święto. pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaziu kolejna przepiękna frywolitkowa serwetka. Nadal nie mogę wyjść z podziwu co można wydziergać z nici. No i to moje ulubione zdjęcie na tle błękitnego nieba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Kaziu.
    Proszę jak miło, że jest dzień frywolitki.
    Gdy zobaczę tak piękne rzeczy jak Twoja serwetka, to zawsze obiecuję sobie ,że też sie nauczę. Niestety wciąż brakuje mi czasu.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. FANTASTYCZNA!!!!!!
    Nie miałam pojęcia, że jest takie święto.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniała praca,delikatna i śliczna

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie uczciłaś święto frywolitki! Serwetka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. toć to gwiazda! a nie tam ...serwetka ;-)

    swoją drogą...ciekawe kto wymyślił dzień frywolitki....? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, kto wymyslił. W ineternecie widziałam a oni chyba nie kłamia. A jeszcze troche to każdy dzień to bedzie jakies świeto :)))))

      Usuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)