sobota, 2 kwietnia 2016

Podsumowanie :)

Aż głupio , że dopiero teraz. Mija tydzień od świąt a ja tylko planowałam , co napisać i robiłam fotki. Dziś trochę popracowałam na świeżym powietrzu i po pracy odpoczywając przygotowuję posta poświątecznego. 

Najpierw chciałam podziękować za kartki. Piękne kartki z życzeniami światecznymi  dostałam od (piszę w kolejności otrzymywania kartek) - Ani D, Ani I, Janeczki, Steni, Eli, Reni, E i K,  Kasi i Danusi. Bardzo , bardzo dziękuję. 










Muszę Wam powiedzieć , że chyba po raz pierwszy aż tak cieszyłam się przy strojeniu świątecznym w różnych kątkach pokoi i kuchni. Dziewczynki Wiki i Julia dzielnie mi przy tym pomagały. Chyba to ich zaangażowanie tak mnie cieszyło że dostałam powera i zobaczcie o czym piszę. Nie wszystko udało mi się uwiecznić na fotkach ale i tak dużo zdjęć do oglądania.
Najpierw serwetke, która miałam w koszyczku.
 Zapraszam. :)











I jeszcze trochę wiosny w ogródku. Krokusy przekwitły  ale zapomniałam o fiołkach. Kwitną i miałam je sfocić a zajęłam sie czymś innym :)









Dziekuję za komentarze i że pamiętacie o mnie i zaglądacie tutaj.
Pozdrawiam serdecznie :)

14 komentarzy:

  1. Niektóre kartki to małe arcydziełka :)
    A Twoja serwetka na koszyk jest niepowtarzalna, u nikogo takiej nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Lidziu. A serwetka, wzór serwetki to mój pomysł.

      Usuń
  2. Kaziu ślicznie udekorowałyście mieszkanko widać ,że było Wam w święta miło i bardzo nastrojowo.Kochana serwetka na koszyczku jest cudna,ależ Ty robisz je śliczne i czytam powyżej że sama wzorek wymyśliłaś ,czyli brawo po raz kolejny.
    Karteczki od dziewczyn śliczne ,jak miło że o ktoś o nas pamięta ,prawda?
    Buziaczki sobotnie zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Danusiu . A kartki saą tak piekne. Podziwiam szczególnie te zrobione , takie od serca . :)

      Usuń
  3. Kaziu, to nic, że tydzień po, wspomnienia są piękne :) karteczki wszystkie wspaniałe, a domek udekorowałyście z dziewczynkami cudownie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu dzieki. Ale z taką przyjemnoscia cudaczyłysmy :)))

      Usuń
  4. Swieta zbyt szybko mijaja:) Ja niegdy nie mogę się nimi nacieszyć. Domek ładnie udekorowany, a serwetka...Wiadomo wszystko spod Twoich paluszków jest niesamowite. Pozdrawiam Kaziu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko mijaja .To faktycznie tylko 2 dni świat ale było pieknie bo też słonecznie więc tym bardziej uśmiechniete :)
      Pozdrawiam serdecznie Aniu :)

      Usuń
  5. Ale śliczne kartki dostałaś . Dom pięknie udekorowałaś , było widać ,że to święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mogę jedna babeczkę...mogę? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że mozesz :) Prosze bardzo Dorotko :)

      Usuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)