poniedziałek, 2 listopada 2015

Różne drobiazgi:)

Frywolitkowe drobiazgi:)))
Zrobiłam kolejna zakładkę do ksiazki. Mam kilka i przydaja mi sie 
Zdarza mi się dość czesto, ze czytam kilka książek na raz, oczywiscie. 
Najczęściej jednak zaczynam jedą i kończę , wtedy zabieram sie do kolejnej. 
Teraz mam Zaczęte 2 i korci mnie do przeczytania zupełnie innej, którą ostatnio kupiłam . 
Ale przecież nie o ttm chciałam napisać w tym poście:)
Zakładkę z różyczką biało różową . Zakończona tez kwiatuszkiem , moze to narcyzlub coś podobnego .


.

Serduszko , ten pomysł powstał gdy robiłam gwiazdeczki z seruszkowymi elementami. Chciałam zobaczyć jak będzie wyglądał taki pojedynczy element. Podoba mi się średnio.


I "on the sky" 
Dzieki serdeczne , że zaglądacie . Dziekuję za komentarze. Bardzo ciesze sie że gwiazdki z poświatą spodobały sie . Myślałam , że w takim kolorze bedzie troche negatywnych komentarzy. 
Pozdrawiam serdecznie:)

20 komentarzy:

  1. Love the book mark great design, and the heart is nice will you be making a patter?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu jak zawsze cudowności frywolitkowe pokazałaś. Mnie się tam to serduszko podoba , tak jak wszystko inne w tej technice.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Drobiazgi są zawsze najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się serduszko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. frywolitka to dla mnie magia. Piekne drobiazgi a serducho bardzo ładne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaziu serduszko jest śliczne, można dorobić ogonek i powiesić na choince:D
    a zakładki też słodkie
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jest to serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś mistrzynią!Rajciu napatrzeć się nie mogę. Robisz wspaniałe rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaziuchno moja kochana mówisz średnio się podoba to serduszko ,chyba coś piłaś dziś haha
    Przecież to są misterne cudeńka ,uwielbiam je .
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są robótki frywolitkowe.Ja dopiero raczkuje i z przyjemnością oglądam takie cudeńka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. tak to jest, jak się doszło do poziomu mistrzowskiego ... to się ma wymagania ;-)
    a nam i tak się podoba :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze. Serduszko śliczne a zakładka super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne drobiazgi Kaziu! Mnie się właśnie to serduszko bardzo podoba. Może zrobisz z niego zawieszkę na choinkę? Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze te zakładki a serduszko piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaziu, śliczna zakładka! Ale serduszko jest równie urocze! Chciałabym mieć taką lekkość frywolitkowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super drobiazgi:P Też tak czasami mam, że czytam więcej niż jedną książkę jednocześnie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kaziu,
    przepiękne są Twoje drobiazgi.
    Serducho cudne.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam przestrzenną frywolitkę:) jeszcze do niej chyba nie dorosłam;) A twoje zakładki śliczne:) Serduszko mi się podoba, te dwa kwiatuszki w jego szczytach mogą mieć symboliczne znaczenie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)