niedziela, 29 listopada 2015

Serwetka - gwiazdka

Malutki pościk dla niewielkiej serwetki .W kształcie gwiazdki więc ją pokazuję ale swobodnie może być do koszyczka na wiosenne święta:)

Frywolitka mnie uzależniła na całego ale od czasu do czasu robię na szydełku a czasami coś z papierowej wikliny . 

Nie jest może taka cudowna jakie oglądam na blogach ale jest, zrobiłam i pokazuję. 

W tym momencie moja serweta- obrus frywolitkowy leży i nie wiem , kiedy do niego wrócę bo jednak okres przedświąteczny ma swoje prawa a za tym idą obowiazki:))))
Kilka fotek tej serwetki:



Dziekuję że zaglądacie i za komentarza. To dzięki Wam chce się coś dłubać i pokazywać.

Pozdrawiam serdecznie :)

22 komentarze:

  1. Kaziu serwetka jest śliczna:)
    ja ostatnio szydełko wykorzystuję tylko do wykończenia prac, nie pamiętam kiedy robiłam na nim coś większego.
    Pozdrawiam cieplutko i miłego popołudnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love it! This time of year messes up our plans, everyone seems to be doing things differently!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Kaziu, z tego dłubania wychodzą śliczności.
    Dziękuję za komentarz. dzięki niemu odzyskałam twój adres.
    Już go wklejam.
    Miłego tygodnia.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna praca Kaziu - wrecz zniewalająca dla oka - na szydełku ja coś sporadycznie dziergam - buziaki dla ciebie moja artystko frywolitkowa - Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta jest śliczna... Uwielbiam ręczne robótki wszelkiego rodzaju. Sama też troszkę robię - najbardziej lubię tworzyć wianki - zapraszam do obejrzenia: http://nagietkowo.blox.pl/html

    pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, po prostu piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuniu, dla mnie serwetka jest przepiękna , idealna w całej okazałości !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaziu bardzo fajna ta serweteczka , ja nie umiem dziergac takich więc mnie sie podobaja wszystkie :-) Drugie zdjęcie na tle nieba dziś u mnie wygrywa:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaziu Ty to jesteś mistrzem nie tylko frywolitki ale też szydełka.Idzie Ci to wszystko z taką łatwością i wkładasz w prace całe swoje serduszko .
    Piękna ta serwetka ,z ślicznym wzorkiem .
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta serweteczka,śliczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że szydełko Cię też bardzo lubi :)
    Bardzo ładna serwetka - śliczny wzór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kazieńko wszelkiego rodzaju nitki i kordonki bardzo Cię słuchają i są Ci posłuszne;)
    Twoje frywolitki są cudne,a jak widać na załączonym obrazku szydełkowe serwetki również;)
    Pięknie Kaziu;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam zdolna Kobieto....pędzę teraz na drugiego bloga popodróżować sobie z tobą:):)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)