sobota, 31 października 2015

Gwiazdki z poświatą :)

Nie wierzycie?, że z poświatą? 
Zobaczycie i sami ocenicie. Różowe gwiazdki z białą poświatą lub na odwrót , białe gwiazdki z różową poświatą :)

Nie , nie bede narzekać , że sie nie wyrabiam bo ktos pomyśli, ze nie umiem sobie rozplanować dnia ale i tak jak dla mnie doba jest za krótka. 
Rękodzieło zajmuje mi dużo czasu ale uwielbiam to robić , szczególnie frywolitki. 
Obrus frywolitkowy się robi:))) Jeszcze nie pokazałam ale myślę, że wkrótce obfocę go i pokażę światu:)))
Opróćz tej dużej robótki robię drobiazgi, które też zajmują trochę czasu. Kto robi wie ile czasu zajmuje zrobienie kwiatka czy gwiazdki , nie mówiąc o większych robótkach. Ciekawa jestem ile godzin zabiera Wam zrobienie gwiazdki ?

Zobaczcie te drobiazgi , które maja już swoje przeznaczenie. 

Dziś tylko pokażę bliżej te .. na temat:)
Na razie 4 gwiazdki , według wzoru  Kathy J. Hodge: AWARENESS STAR OF HOPE.

Te gwiazdki to 6 sprytnie połączonych serduszek . 
Zrobiłam rózne kombinacje biało -różowe. Może wyglądają na małe ale mają średnicę 14 cm.
Najpierw z różową obwódką z kwiatuszkami z różowym środkiem.
 
Druga na odwrót, kwiatuszki tu mają białe środeczki:
 .
I zmiksowane:)
 .
 Na razie 4 , pewnie jeszcze 2 dorobie i będę miała komplecik - podkładki pod szklanki. 
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem . Cieszę się , że bransoletka się spodobała:)

Pozdrawiam serdecznie:)


19 komentarzy:

  1. Kaziu, gwiazdeczki wyglądają jakby były oszronine :) Są prześliczne. Na pewno taką gwiazdeczkę robi się bardzo długo. Wiem, że moje szydełkowe zabierają dużo czasu, a frywolitka pochłania go na pewno dużo więcej. Ale ten czas, nie jest czasem straconym, przeciwnie, jest bardzo dobrze wykorzystany :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi dech zaparło z wrażenia! Fantastyczne gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaziu te gwiazdeczki są przepiękne , faktycznie wyglądają jak by były z poświatą. Ja Ci nie powiem ile czasu robię gwiazdkę ,, hehehhe mnie by to chyba miesiąc zajęło :-) Ale wiem ile robię np wyszywana kartkę . Haft kilka godzin a wykończenie z kartką min 1 godz. I juz wiadomo gdzie nam ten czas ucieka :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze ,ale fajnie wyglądają takie "zmiksowane " :)
    Miałaś fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, urocze, rewelacyjne. Piękne gwiazdki. Co do czasu, który potrzeba do zrobienia nawet małej gwiazdki to ja się nie będę wypowiadać, bo to zawsze według mnie "za dużo" a z drugiej strony przyjemność supłania frywolitki z tych tzw "bezcennych"
    Podziwiam gwiazdki i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja też wiem dobrze, że frywolitki nie przybywa tak szybko jak by się chciało... Piękne gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne :)
    Każde rękodzieło wymaga czasu, jesli ma być dopracowane i jak się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stars are a wonderful treat to see and so many of them I love the one outlined in white as my favorite. You have been working hard,making them, I know what you mean it is also fun and just can't stop!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabrakło mi słów na te śliczności,zapierają dech w piersiach.Kaziu kochana gwiazdeczki są przecudne z tą poświatą ,czy bez niej .
    Co do czasu to ja nie robię na szydełku,ani frywolitki też nie ogarniam ale wiem ile robię bransoletkę makramową ,szczególnie jak pruję kilka razy.Kupa godzin schodzi ,szczególnie tych wieczornych .
    Pozdrawiam i buziaczki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany i znów mi kopara opadła! są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gwiazdki cudowne, jakby tek wiatr powiał to by je unosił, takie delikatne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny pomysł. I z kombinacją wzoru i z kolorem.
    Obrus powiadasz robisz? Chylę czoła przed taską robotą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kaziu gwiazdki są przepiękne!!
    i podobają mi sie obie wersje:D
    nie będę pisać ile czasu mi schodzi na frywolitkę, którą ciągle sie uczę, ale na rękodzieło w dobrych czasach schodziło mi po 5-6 godzin dziennie, teraz jak znajdę dwie to jestem szczęśliwa:D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. o WOW ! WOW i jeszcze raz WOW! Piękne gwiazdki, jestem po prostu zauroczona ! Pełan zachwytu , a nawet i zazdrosna Twoich umiejętności i talentu. Rajciu dla mnie to czarna magia, cudeńka wytowrzyłaś. A Kochana o czas się nie martw, chyba wszystkie na to cierpimy, że doba jest dla nas za krótka ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne gwiazdki :) podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona tymi gwiazdkami, są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne gwiazdki i faktycznie lśniące :) Przez ten różowy to chyba jeszcze bardziej subtelne, niż zwykle.
    Sama jestem ciekawa, ile czasu zajmuje zrobienie takiego cuda. Szydełkowe idą mi w miarę szybko, ale to nie ta klasa...

    OdpowiedzUsuń
  18. gwiazdka? toz to cała kometa!
    dokładnie cztery ;-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kaziu,
    gwiazdki są prześliczne.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)