niedziela, 19 października 2014

Bransoletki kolejne.

Nie identyczne ale podobne do poprzednich tu i tu, ale nie identyczne. 

Jedną w kolorze czerwonym, tym razem z przeźroczystymi koraliczkami. Tę zrobiłam dla Amelki. Dwie kolejne w kolorze ecru - nici Ariadna  Ada. Koraliki również w kolorze ecru. Przyznam się , że podobają mi się bardzo.

Zdjęcia wybrałam najlepsze ale mają dużo do życzenia. 






Nie będę się rozpisywała bo musiałabym narzekać a tego nie chce. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że zaglądacie i za komentarze:)

15 komentarzy:

  1. Kaziu śliczne te bransoletki a fotka na trawie zdecydowanie najlepsza.
    Pozdrawiam i spokojnego tygodnia życze

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu kolejne piękne bransoletki!!! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaziu, śliczne, delikatne i bardzo dziewczęce! Po prostu śliczne bransoletki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Czy i ja się kiedyś nauczę frywolitki? Mam nadzieję że tak;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu, cudne bransoletki. Zazdroszczę frywolitkowych zdolności!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kazieńko jak cos Ci leży na wątrobie,to może warto się wyżalić.
    Przekonałam się o tym osobiście,że blogowe koleżanki nie raz stawiały mnie na nogi,pocieszały i wspierały dobrym słowem.
    Kochana Twoje frywolitki sa mistrzowskie w każdym wydaniu;)Widać,że sama tworzysz wzory i pięknie Ci to wychodzi.
    Delikatność i elegancja i piękno;)
    Cmokaski;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ponarzekaj troszkę. Będzie mi wtedy raźniej :) Na większości blogów tylko piękne słówka a przecież nie zawsze ma się ochotę właśnie takie pisać. Czasem trzeba tak na gorzko, smutno lub złośliwie! To też uczucia w końcu i nie ma co udawać, że ich nie ma. Pozytywnego dnia Ci życzę! 3maj się kobietko!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszły piękne, białe do ślubu jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaziu cudowne i jeszcze do kompletu jakiś naszyjniczek i cudo nad cudami bedzie - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Kaziu, frywolitki to ciągle nieosiągalna dla mnie sztuka.Podobają mi się bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz Kaziu co, w każdym kolorze wychodzą prześlicznie,a jak jeszcze dodajesz te koraliki to powstaje cudeńko jakich mało.
    Kochana wiem,że masz trudny okres ,oj trzymam mocno kciuki aby było jak najlepiej ,dużo cierpliwości Ci życzę ,bo teraz jej potrzebujesz ze zdwojoną siłą.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama chętnie założyłam bym takie na ręke:) Są prześliczne

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)