niedziela, 21 stycznia 2018

Gęsiego

Taka nazwa chyba jest najlepiej zrozumiana. Frywolitanki wiedzą o co chodzi. A Artystki innych dziedzin domyślą się jak zobaczą.
Oprócz tego, ze nazewnictwo jest różne to również można różnie robić : jednym czółenkiem lub dwoma czółenkami. 
A to jest temat na styczniowe zadanie  w " Kocham Frywolitkę" tym razem u Justynki
U mnie powstały dwa sznureczki, dwie bransoletki ze szklanymi koralikami. Jedna srebrna z różowymi , druga  w całości w ciemnoniebieskim kolorze. 
Nici srebrne i niebieskie to Madeira.  Kółeczka w tych pracach robiłam dwoma czółenkami  a koraliki wrabiałam na bieżąco. Ale mam też inne prace , niektóre skończone, część w trakcie i robione różnie. Jednak do zadania postanowiłam pokazać te prace. 
Zabawa " Kocham Frywolitkę" TU 
I baner do zabawy:
 
Zapewniam , że bardzo kocham frywolitkę a nawet posądziłabym siebie o uzależnienie od niej. 
Zdjęcia razem i osobno. Kolory trudne do uchwycenia. 






A tu zdjęcie innych kółeczek  idących gęsiego  :)

Pozdrawiam serdecznie. 

23 komentarze:

  1. Kaziu śliczne bransoletki! Pięknie się mienią kryształki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aguś . Faktycznie się mienią. Efekt mnie zauroczył, szczególnie niebieski.

      Usuń
  2. Śliczne kółeczka i jak równiutko sobie maszerują. Piękne bransoletki zrobiłaś Kaziu, a i pozostałe prace zapowiadają się cudnie. Cieszę się, że razem z nami pokazujesz swoją miłość do frywolitki :-))))) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszerują i ciągle gdzieś ten wzorek się przydaje. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczne bransoletki,pięknie koraliki się komponują :)
    Muszę poćwiczyć tą metodę robienia kółeczek,bo jeszcze nie mam gotowej pracy do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo , czas tak leci , ze najpierw wydaje sie , że dużo czasu ale za chwile okazuje sie , że miesiąc się kończy.

      Usuń
  4. Przepiękne bransoletki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne bransoletki, delikatne, urocze:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaziu cudne są , widać że stworzone z wielkiej miłości.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu miło zrobiło się na serduszku. Dziękuję

      Usuń
  7. Przepiękne bransoletki, szczególnie ta niebieska przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw zrobiłam z różowymi koralikami a później niebieską. Bardzo mi się spodobała. Dziękuję

      Usuń
  8. Granatowa skradła moje serce BAJKOWA !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Część bloga przeczytałam. Będę czytała dalej.

      Usuń
  9. Kaziu piękne prace, ale ta srebrna bransoletka jest mega;)
    moje prace juz też przygotowane tylko mała kosmetyka, zdjecia i pisanie postu;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Ja biorę udział w dwóch wyzwaniach zaledwie a i tak czasami w ostatniej chwili. Podziwiam Was, jak sie wyrabiacie.

      Usuń
  10. Są piekne, szczególnie ta srebrna! Swietnie się prezentuje i pasuje do Twoich paznokci:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Tych zdjęć z pazurkami miałam nie pokazywać ale moje dziewczyny mnie namówiły :))))

      Usuń
  11. Kaziu!
    Ja wiem, że bardzo kochasz frywolitkę. To nic strasznego, że jesteś od niej uzależniona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne bransoletki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)