czwartek, 18 stycznia 2018

Bransoletka na prezent.


Witam Was Kochani. Nie robię żadnych planów, obietnic , zadań na nowy Rok.z resztą boję się głośno mówić jak mam tak wszystko fajnie zaplanowane tylko działać. Miałam tak kilka razy i zawsze jakieś zdarzenie mi wszystko zepsuło.  Poza tym chyba zrobiłam się trochę leniwa.  Na pewno powinnam więcej się gimnastykować by co nieco zrzucić. Ale nie chce mi się. Coś tam robię ale nie przychodzi mi to z łatwością i taką przyjemnością jak kiedyś.  
A teraz skąd taki temat? Otóż Renia w zadaniu : 

Hand Made Świetuje z Małą Mi

dała świetną propozycję  w tym roku ale ja zostaje przy starej wersji. 

Banerek do zabawy :

 

 Bransoletkę zrobiłam z nici : CANARIAS, które dostałam w prezencie od Agi.

Dobrze mi się robiło tymi nićmi, chociaż są dość miękkie w robótce ale praca układa się bardzo ładnie.

Wzór: Tatyana  Buyvolova a moje wykonanie. Bransoletka podoba mi się , również obdarowana była zadowolona , a Wam?

Oto zdjęcia :




 Dziękuje, że zaglądacie, serdeczne dzięki za komentarze.  Pozdrawiam serdecznie.

 


  

18 komentarzy:

  1. Śliczna Kaziu! Zresztą widziałam na żywo, jest jeszcze piękniejsza niż na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zostałam przy starej wersji zabawy :-)
    Kaziu kolejne cudu wysupłałaś. Jest piękna .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Widziałam, że Ty od razu byłaś zdecydowana. Jeszcze myślałam ale doświadczenia wzięły górę

      Usuń
  3. Śliczna i sporo pracy kosztowała !☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Frywolitka to jedna z bardziej pracochlonnych technik ale można się w niej zakochać. Dziękuję

      Usuń
  4. Kaziu jak zwykle cudna praca, podziwiam;)
    dziękuje że jednak o mnie nie zapomniałaś i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu , zawsze pamiętam o Tobie. Jesteś w pierwszej grupie najlepszych znajomych. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Co za delikatności! Śliczna i taka romantyczna. Ładnie dobrane kolorki, kojarzą się z wiosna i niezapominajkami:) Chyba już bardzo chcę wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Ja też tęsknię za wiosną :)

      Usuń
  6. Piękna bransoletka w pięknym kolorze,bardzo lubię ten wzorek 😃
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przepiękna! nic dziwnego, ze się podobała:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)