wtorek, 5 grudnia 2017

Kołnierzyki 2 i 3 2017

W tym roku zrobiłam 3 kołnierzyki. Jeden z tego roku już pokazałam TU . Wcześniej robiłam są TU   
No tak już jutro Mikołajki ,niebawem gorączka przedświąteczna a ja tu pokazuję kołnierzyki zamiast gwiazdki, bombki .... Może mi wybaczycie tym bardziej , ze kołnierzyki są z elementów gwiazdkowych :))) Kombinowałam różne gwiazdki pięcioramienne żeby mi wszystko dobrze pasowało. Nie wiem jak Wam , ale mi się podobały. Zrobiłam je z nici Aida biała z 10 i 20. Jeden z pikotkami , drugi bez. Jeden jedno drugi dwuczęściowy. 
A teraz zdjęcia : 









Jutro Mikołaja . Wszystkim tu zaglądającym życzę wspaniałych prezentów . A przecież wierzymy w Mikołaja wiec dostaniemy prezenty. 
 
 

10 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie kołnierzyki :) Kiedyś były bardzo modne i teraz wraca na nie moda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely collars, are there two collars or did you place this together, either way this is fantastic work always enjoy viewing. I to did not start Christmas items :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaziu, ale śliczne te kołnierzyki! Ja nie mam cierpliwości ani do serwetek, ani do kołnierzyków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaziu i cudnie że u Ciebie coś innego niż bombki , które się pomału wszystkim opatrzyły. A frywolitkowe kołnierzyki są przepiękne. Zaraz mi się przypomina mój szkolny fartuszek z białym kołnierzykiem , choć wtedy o frywolitce to chyba nikt nie słyszał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Podoba mi się szczególnie ten dwuczęściowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kołnierzyki, oba. Piękne. Nic nie może się równać z frywolitką :-) Piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie bomba! do tego czarna suknia i nic nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś udało mi się popełnić jeden kołnierzyk i jestem z niego strasznie dumna do dziś. Twoje są cudne, do małej (no może nie zupełnie małej;-))czarnej wyglądały by przepięknie i bardzo oryginalnie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to jest arcydzieło sztuki KOchana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)