sobota, 16 grudnia 2017

Gwiazdki.2017

Gwiazdek powinnam i chciałam zrobić więcej ale niestety czasami coś wypada, jak grom z jasnego nieba i nic z planami. Każdy ma swoje problemy i nie chcę narzekać , co zrobię to dobrze czego nie zrobię to też się świat nie zawali. Ale chcę pokazać to co mam czy miałam , bo nie tylko dla siebie robię. A , że nie dla siebie to może wezmę udział w zabawie u Reni  ?: Hand Made świętuje cały rok ?
Chyba tak bo w końcu nie zdążę z zadaniem.  Tu link do zabawy,  u Reni 
 banerek : 


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEim_ccEs-frGpAcFE4nFyj-Nl2zBTLTf5si8pbqEbUy1r6Vq_g51dcRUk31Z5qBcR4YmRP4alPq67dBfRzWIRF4SsXkFCTm_ut3fEcVG6kZ85nDS2bp3nTt3-66DpMNBdCFl8-xIJIVptAU/s320/baner.jpg






I moje gwiazdki : 1-inspiracje z gwiazdek z internetu.




Wiele z nich są według wzorów: Lene Bjorn, z koralikami to -Basi Słodkiej i Edda Guastalla . Inne z wzorów: Editha, milczenie nitek. Te największe z wzoru Robin Perfetti .
 Część z nich zmodyfikowana wg mojego uznania.
Dziękuję , że zaglądacie i za komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie :)

27 komentarzy:

  1. Przepiękne gwiazdki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu przepiękne wszystkie i taka ilość;)
    tą pierwszą robiłam w ubiegłym roku, ale tez jej już nie mam:)
    Buziaki i dzięki że pamiętasz o zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się Reniu . W zorganizowanie zabawy władacie tak wiele pracy za co dziękuję. Dziękuję

      Usuń
  3. Piękne gwiazdki, każda z osobna i wszystkie razem. Jest ich baaaaardzo dużo. Ślicznie u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaziu cudne są wszystkie. Za frywolitke podziwiam Cię od dawna . Ja nadal szukam tej jedynej techniki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tyle pieknych rzeczy tworzysz. Podziwiam Cie , nie wiem jak to robisz, ze masz dużo prac i zawsze pięknie wykonane :) Dziękuję

      Usuń
  5. Śliczne gwiazdeczki, szczególnie spodobały mi się te dwukolorowe z pustym środkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne a do tego ta ilość! Do tej dużej według Robin Perfetti podchodziłam kilka razy i stale się gdzieś mylę. Mam ich kilka, ale każda rąbnięta:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak się zdarza z tymi pomyłkami. Dziekuję Olka

      Usuń
  7. Są śliczne Kaziu, zachwycają delikatnością.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaziu, śliczne są Twoje gwiazdeczki! Podziwiam za ilość ja nawet dwóch nie mogę skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś. A czasami tak bywa . Ale za to masz dużo pięknej biżuterii

      Usuń
  9. Droga Kaziu!
    Życzę Tobie i Twojej rodzinie radosnych i spokojnych świąt. Bądźcie obdarowani mnóstwem miłości.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śnieżynki prześliczne!
    Kaziu! Jesteś mistrzynią frywolitkową.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaziu, życzę Ci zdrowych i pięknych Świąt, takich które na długo pozostają w pamięci :) Świąteczne uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ALE SĄ CUDNE DELIKATNE I ZWIEWNE:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycające:)
    Delikatne i subtelne. Coś pięknego.
    Gratuluję talentu.:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)