środa, 20 września 2017

To prawda- KOCHAM FRYWOLITKĘ

Witajcie Kochani. 
Ja wciąż nie mogę wjechać na swoje tory. Walczę. 
A dziś w końcu zmusiłam się i zrobiłam zdjęcia frywolitkowej bransoletki , bo tak miało być .
Miała być bransoletka czarna , prosta i taka jak już wcześniej robiłam 3-rzędowa. Tym razem zrobiłam jeden sznur i może to być delikatny naszyjnik a gdy zawiniemy 3-krotnie powstanie bransoletka. 
Czy obdarowana zadowolona, jeszcze nie wiem. Ale mam nadzieje, że ją polubi i będzie chętnie używała. 
Wzór prosty łuczki i kółeczka, nie wiem kto pierwszy zrobił i czy ma ten wzór autora. Nie korzystałam z żadnej rozpiski bo nici cienkie musiałam sama sobie dopasować ilość słupków .
Nitka czarna Diamant , oczywiście kupiona w picoto u Ali.  Nie potrafię wstawić linku do tego sklepu na bocznym pasku . Musze pokombinować. Byłoby mi łatwiej odnosić się do tego sklepu. 

Pracę tę daję żabce do zabawy u Reni i Justynki. To pierwsza lekcja po przerwie. Fajnie, ze dziewczyny to organizują. I oczywiście służę pomocą w razie potrzeby. Może nie wszystko potrafię ale jeżeli będę mogła pomóc, chętnie to zrobię.  
Baner do zabawy : 
 
Link TU
A teraz zdjęcia mojej pracy :)







Dziękuję serdecznie , ze mnie odwiedzacie, nie zapomniałyście o mnie. 
Pozdrawiam serdecznie.
 

11 komentarzy:

  1. Piękna, piękna i jeszcze raz piękna Twoja frywolitkowa bransoletka/naszyjnik. To, że nie mogło Cię zabraknąć z nami to wiedziałam od razu, bo przecież masz ogromny wkład w moją naukę. Pozdrawiam więc serdecznie i do zobaczenia w kolejnej lekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, też kocham frywolitkę, bo ona jak już ją poznasz wciąga jak nałóg i ciężko się od niej uwolnić, można chwilowo się bronić, ale porzucić się nie da. Mało tego, w moim przypadku przestało mi się podobać szydełko - mówię o robótkach z nici, na szczęście wełna + szydełko nie ucierpiały :)
    Naszyjnik, czy też bransoletka są śliczne, proste i bardzo ciekawe rozwiązanie, zawinąć 3 x dookoła, nie trzeba się martwić czy sztywne, czy ładnie leży, bo prezentuje się obłędnie. Wielkie brawa. A co do linku na pasku bocznym, wstaw obraz,który będzie się kojarzył ze sklepem, tak samo jak wstawiasz banerki na Candy czy jakieś inne zabawy i podlinkuj adresem sklepu i po sprawie :)
    Pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna, delikatna biżuteria:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna bransoletka-naszyjnik. Swietny pomysł na dwa w jednym. Taka prosta praca i w tej prostocie przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu miałam nadzieję, ze powrotem do aszej zabawy ściągniemy i Ciebie;D
    Wiem że gdybyśmy potrzebowały pomocy to na pewno nam ja udzielisz i dziękuje że jesteś:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapomniałam;)
      Bransoletko naszyjnik nie dość że jest śliczny, to jest świetnym rozwiązaniem, zawsze mamy pod ręką coś co dopasujemy do okoliczności lub stroju czy nastroju.

      Usuń
  6. No Ciebie Kaziu nie mogło zabraknąć w tej zabawie, że kochasz frywolitke to wiadomo :-) Piękny wysupłałaś ten naszyjnik I na 100% spodoba się obdarowanej osobie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty kochasz frywolitkę , a ona Ciebie :)
    Śliczne cudeńko powstało !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bransoletka czy też naszyjnik - podziwiam! oj frywolitka wciąga na potęgę! pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)