czwartek, 28 września 2017

Kolejny komplecik.

Kolejny komplecik. Te same nici co w poprzednim poście ale inny wzorek. Choker i bransoletka.
 Wczoraj miałam spotkanie z Frywolitankami. Czas spędziłyśmy milutko. Wymieniłyśmy trochę swoje doświadczenia i niteczki.
Było milutko aż ciężko było się rozstawać. Oczywiście kolejne spotkanie myślę że będzie niebawem. Przy okazji pokażę jakieś zdjęcia. 
Pokażę też piekny obrazek, który dostałam od Gosi. Gosia nie tylko ma wymyśla skomplikowane wzory frywolitkowe ale również pieknie rysuje i maluje. Artystka. 
A teraz juz o moim kompleciku. 
Nici Babylo 20 . Wzorek pochodzi z książki, której zdjęcie jest na samym końcu tego posta. 




Dziękuję za komentarze , cieszę się że Wam również spodobał się ten komplecik i pozdrawiam serdecznie.
:)

6 komentarzy:

  1. Kaziu jest śliczny , tak jak i poprzedni. Ja mam słabość do frywolitki i do cieniowanych nici , więc dla mnie bomba !!
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne piękności usupłałaś, same cuda. Takie spotkania zawsze są super, tylko odrobinkę Wam zazdroszczę:-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie frywolitka to istna czarna magia, zawsze mnie zachwycają te cudeńka :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolory! Jestem zaurocozna :*Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)