niedziela, 24 września 2017

Biżuteria kolorowa na wyzwanie .



Wrzesień się kończy a ja chciałam BARDZO nie opuścić zadań kolorowych u Danusi. Danusia na wrzesień przygotowała kilka zestawów kolorowych 

 A zestawy kolorów następujące:





Trudno było mi coś odpowiedniego wykombinować. Niedawno zaopatrzyłam się w moim ulubionym sklepiku (na bocznym pasku) w różne kolorowe niteczki. I zrobiłam trochę różnych drobiazgów. 
A na zadanie przygotowałam  ZESTAW3- RÓŻOWO-ZIELONY-komplecik : choker, czy obróżkę , jak kto woli  i bransoletkę wg wzoru ? 


Basia S. na FB znalazła autora wzoru. I napisała:
„Wzorek jest Kersti Anear z 1998 roku. Oczywiście były przeróbki i udogodnienia różne typu schemat... no ale Autor jest Autorem cały czas...”
I dodała:
 Barbara :        A jednak niekoniecznie autorem jest Kersti Anear - znalazłam wcześniejszą publikację - Mary Konior w książce Tatting in Lace z 1988 na stronie 57 zamieściła ten wzorek pod tytułem Convolvulus.
Jak ja to lubię!!!! 

Jeszcze zrobiłam z tych nici bransoletkę , tym razem korzystałam z opisu wzoru Basi Niewczas. 








Zadowolona jestem z wzorku, nici, kolorów i mam nadzieję, że lekcję odrobiłam pozytywnie :) Kolorki zielone nie wyszły na zdjęciach dobrze ale tam jest kilka odcieni zieleni.
Aż się dziwie, że w tym miesiącu udało mi się uczestniczyć w trzech zabawach. Jest poprawa :))))
Cieszę się , że  bransoletka czarna z poprzedniego postu podobała się. Dziękuję za miłe komentarze.
Pozdrawiam serdecznie.


17 komentarzy:

  1. Piękna , bardzo energetyczna na te pochmurne dni. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu pięknie jak zawsze;)
    śliczny wzór i perfekcyjne wykonanie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie. Śliczne biżutki powstały w bardzo energetycznych kolorach. A co do autorów wzorów to ja mam również z tym duży problem, bo obecnie w dobie internetu wszystko się wymieszało, chociaż dobrze jest uszanować pracę twórcy wzoru. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaziu takie cudowności to mogę podziwiać bez końca.Przepiękne nici ,cudowne wykonanie ,jak zawsze frywolitka robi na mnie wrażenie i chyba nigdy nie przestanie,szczególnie w Twoim wykonaniu .
    Dziękuję pięknie za udział w zabawie i ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu cudne są te cieniowane nici a to co z nich wysupłałaś to juz mistrzostwo świata. Piękny komplecik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaziu, przepiękny komplecik, taki radosny i kolorowy, w sam raz, by rozproszyć smutek szarych, jesiennych dni.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękny komplecik. Zazdroszczę takich umiejętności i cierpliwości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik! Kolorki tej niteczki niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności, szkoda, że ja nie mam takich zdolności, ale Królowa może być tylko jedna;-) Buziaki:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny komplecik frywolitka zawsze mnie zachwyca fajnie że użyłas cieniowanej nici dało fajny efekt :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Izo piękny komplet i kolorki rewelacyjne
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Te kolory, ten kordonek, kapitalna praca, gratuluję, mega :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny komplecik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękną pracę przygotowałaś na kolorki wrześniowe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplecik, delikatny w bardzo dziewczęcych kolorkach - Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło przepięknie! Jestem zauroczona tymi kolorami :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)