sobota, 15 lipca 2017

Broszki

Zlot Frywolitkowy był  na początki czerwca. Tu pisałam na ten temat. Ale nie wszystko mogłam pokazać . Nie mogłam pokazać broszek ponieważ jeszcze nie były u właścicielek .  
Broszki robiłyśmy na wyzwanie dla Dziewczyn: Sylwii i Dorotki. 

Na hasło organizatorów zlotu powstała Grupa wsparcia . Każda z uczestniczek zrobiła dla Sylwii i Dorotki broszki i  kartki z życzeniami szybkiego powrotu do zdrowia. Broszki zostały wpięte do kapeluszy. Kapelusze  po zlocie pojechały do Właścicielek. 

Broszki od serca. 

Pomysł na moje powstawał na bieżąca w trakcie robienia.  

Kartki to moje malunki  ...
Zaczęłam od broszki różowej  . Różowe różyczki ze wstążeczkami i białe kwiatuszki, taki bukiecik. 



Druga  to bukiecik czerwonych różyczek z gałązką konwalii.  Mam nadzieję , że podobna do konwalii, oceńcie sami. 




Mało zdjęć więc jeszcze razem :)))) 

I pakowanie do wysyłki.




Zrobiłam na wymiar pudełeczko i wysłałam.  I niestety trochę się stresowałam . Minął tydzień a paczuszka jeszcze nie dotarła. Został tydzień do zlotu już myślałam , żeby zrobić coś nowego i zawieźć na zlot. Ale  udało się dotarły.  


Podziwiam Agnieszkę, organizatorkę , że przy wielu obowiązkach  dotyczących zlotu ,podjęła się jeszcze dodatkowej pracy. 

Sylwio i Doroto z całego serca życzę Wam zdrowia


8 komentarzy:

  1. Przepiękne broszki i jakie misterne :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i bardzo oryginalne broszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te broszki! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaziu broszki są cudne , te różyczki to mistrzostwo świata , ale powiem Ci , że bardzo mi się spodobały Twoje malowane kartki, sa śliczne. Nie wiedziałam ,że masz takie zdolności plastyczne.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I love these beautiful sweet little roses and then a bouquet! Wonderful to see and very fine work just right for so many project or just little fairies :) Have a wonderful week hugs from Carollyn

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne broszki, podziwiam niezmiernie!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)