niedziela, 23 lipca 2017

Małe czarne

Nie , nie ... nie chodzi tu o sukienki :))
To moje bransoletki. Te zrobiłam jeszcze  na początku czerwca ale tak się złożyło , że dopiero teraz mogę je pokazać. 
Życie czasami płata figle .  Można powiedzieć , że jest dobrze bo zawsze mogłoby być gorzej.  

Bransoletki zrobiłam z czarnych nici Diamant, które kupiłam  w sklepie Ali : picoto 
Przeważnie moje niteczki do frywolitki kupuje u Ali . 
Bransoletki poszły w świat i mam nadzieję , że się spodobały. 




 




Pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Właśnie je podziwiałam na Fb -są prześiczne i takie delikatne - buziaczki ślę i zmykam dalej - Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała czarna do wszystkiego pasuje. Świetne bransoletki!
    Pozdrawiam Kaziu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaziu jak zawsze u Ciebie frywolitka perfekcyjna , cudnie i elegancko> na pewno prezencik się spodobał.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! I lubię te zdjęcia on the sky :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu są prze śliczne- frywolitce we wszystkich kolorach jest "do twarzy"
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)