czwartek, 15 czerwca 2017

Frywolitkowy, niebieski komplecik :)

Udało mi się kupić piękną niteczkę metalizowaną  więc musiałam zrobić wyjątkową biżuterię.
Piękna niteczka z najlepszego sklepu dla Frywolitanek , picoto u Ali.
Nie mogę wchodzić do tego sklepu bo ciągle znajduję tam coś dla siebie. Zamawiam ale wiecie jak się umęczę. Z wielu niteczek muszę zrezygnować bo nie tylko brak pieniążków ale życia nie starczy   🙂 
Ostatnio oprócz nitek przeglądam koraliki. Wydaje się, że mam ich dużo ale jak coś sobie zaplanuję robić to właśnie  akurat nie mam takich jakich potrzebuję . 

Kiedyś  zrobiłam tym wzorkiem naszyjnik w ciemniejszym kolorze, TU można zobaczyć .
Tym razem komplet zaczęłam od naszyjnika , następnie zrobiłam kolczyki . Potem bransoletkę. I jeszcze dodatkowo obróżkę :), tak na wszelki  wypadek.
Niteczka : Madeira 15- kolor aquamarine, bardzo cienka więc można powiedzieć że oparłam się na wzorku  Coriny . Ilość słupków robiłam w większej ilości. 
Kolor  jasnoniebieski akurat pasuje mi do czerwcowej zabawy : "Cykliczne Kolorki" u Danusi .
 
Pracy w to włożyłam dość dużo. Wzorek mi się podoba, Biżuteria też mi się podoba. Mam nadzieję, że Wam też się spodoba. Zdjęć  dużo ale może wytrwacie do końca.















 Myślę , że Danusia zaliczy czerwcowe zadanie. Biżutki ustawiają się w kolejce wprost do paszczy Stefana:) 
Pozdrawiam serdecznie , dziękuję za komentarze :)
 



21 komentarzy:

  1. Przepiękny komplecik!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu przepiękny komplet, podziwiam!
    z przydasiami różnego typu mam tak samo- niby wszystkiego dużo a jak przyjdzie co do czego to tego a co potrzebuje to nie ma:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny lazurowy komplet - wspaniała ozdoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i bardzo delikatny komplecik idealny do letniej sukienki pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy się podoba ? To mało powiedziane , komplecik jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba. jest przesliczny, delikatny .

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyborny komplet! Podziwiam frywolitki szczególnie, bo tej techniki nie ogarnę nigdy. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik, tylko pozazdrościć :-) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet, bardzo efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny komplecik :) Uwielbiam frywolitkę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaziu prześliczny komplet i na zdjęciach w słoneczku wygląda zachwycająco.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. To je prekrásne♥ Gratulujem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kazienko jasne ,że zaliczam ten cudny komplecik,jest prześliczny i bardzo pracochłonny.Ale przecież Ty taka mała pszczółka jesteś .
    Dziękuję kochana za udziałw zabawie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta delikatność biżuterii mnie zachwyca. Kolorek w sam raz na lato. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. wyjątkowa i oryginalna biżuteria, bardzo delikatna a przy tym szalenie dekoracyjna!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)