środa, 4 maja 2016

LALKA-3


Znowu kolejny post o ubrankach dla kolejnej lalki. 
Dziewczynki tym razem zaprojektowały spodenki, tylko Wiki naszkicowała długie, takie 3/4 a Julia krótkie i koniecznie białe.
Najpierw z szarej wełny zrobiłam  spodenki 3/4 i od razu obuwie- tenisówki?
I tym razem obie dziewczynki jednogłośnie zdecydowały że cześć górna garderoby to kurteczka czy bluza koniecznie z kapturem i sznureczki .
Spodnie i buciki dość szybko powstały ale ta bluza ? 

Zastanawiałam się jak ją zrobić , a szczególnie ten kaptur, który będzie  większy niż cała bluza bo główka lalki jest dość duża i zastanawiałam się jak to będzie leżało?
Bluzę zrobiłam ale o sznureczkach zupełnie zapomniałam






Nie mogłam zawieść Julki wiec zrobiłam krótkie , białe spodenki. 
Nie było to takie proste i zobaczcie , co wyszło :) 
Mimo , że lalkę ubrałam w te długie spodenki jednak dziewczynki przebrały w te krótkie i na razie będzie w tych bo przecież jest ciepło . Myślałam żeby zrobić jakąś cienką bluzeczkę ale nie będę wychodzić przed szereg i nic nie mówię bo i tak mam dużo kolejnych zamówień :)))



Niestety brak sznureczka od razu zauważyły więc musiałam szybciutko to nadrobić . Nie wiem czy widać guzik zrobiony szydełkiem - zapięcie bluzy.
Tym razem sesja ogródkowa:)






 Dziękuję , za miłe komentarze. 
Aniu I . dziękuję za pomoc i link do osoby  , która robi ubranka dla takich maluchów. Póki co muszę trzymać się projektów moich projektantek , ale pewnie skorzystam. 
Oczywiście mam problem bo jedną lalkę mam ubrać w sukienkę ślubną , koniecznie białą i welon.
Już intensywnie myślę , że może frywolitką?
Pozdrawiam serdecznie:)

10 komentarzy:

  1. No i proszę, nowe projektantki nam rosną. Super. Ciuszki rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły z Was zespół :-). Bluza jest odlotowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. love the clothes and legs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne ciuszki , gratuluję i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę Kaziu jest moc:) cóż moge powiedzieć no pięknie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to niezłe wyzywanie dla Ciebie , kto wie może większe niż obrus z frywolitki. Zadowolić takie młode damy to nie lada wyczyn , ale jak widać poradziłaś sobie wyśmienicie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Krótkie spodenki są doskonałe! Śliczny guziczek.
    Bluza wspaniała - wywiązałaś się z zadania perfekcyjnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ubranka zrobiłaś dla lalek.Grunt, że dziewczynki zadowolone. Podziwiałam też Twoją serwetkę frywolitkową jednym słowem cudo. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wiem, jak trudno zrobić coś fajnego
    na te mikrutkie ciałka - ja się biorę
    w większości za sukienki - króciutkie
    spodenki to już nie lada wyczyn - brawo!

    bluza z kapturem wymiata!
    dobrze, że moje potworzyce jej nie widzą,
    boby już mi marudziły, że też chcą takie -
    w 7 barwach na każdy dzień tygodnia;P

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)