czwartek, 7 maja 2015

Różowy , koniczynkowy naszyjnik frywolitkowy.

Naszyjnik zrobiłam  dla nastolatki. Mam nadzieję, że spodoba jej się właśnie taki. Nie miałam nici koloru różowego musiałam kupić. W moich pasmanteriach nie mam wielkiego wyboru. Muszę zacząć kupować w sklepach internetowych.
Póki co szukałam w spotkanych sklepach. 
Pomyślałam , że w 
Świnoujściu będą mieli większy wybór z powodu bliskości Niemiec. 
ale nie , wyboru nie mieli dużego. Różowe znalazłam ale firmy zupełnie dla mnie nieznanej. Kupiłam , robi się tak sobie, skręt może nie najgorszy ale mogłyby być bardziej skręcone. Najważniejsze, że nie rwały mi się.
Nici Cable 5 , 50gr., 330m. (Sajnog). Jej grubosć mniej więcej jak Aida15.
Wzór koniczynkowy . Robiony jednym czółenkiem i nićmi z motka. Koraliki te wieksze nawleczone na nici a te mniejsze wrabiane, nakładane na pikotki. 
Zdjęcia robiłam w ogódku , prawie na każdym krzaczku, żeby widać było nie tylko splot ale również kolor. 
Oto ten różowy naszyjnik na fotkach:






Dziękuję, że zaglądacie i za wszystkie komentarze:)


20 komentarzy:

  1. Przepiękny, delikatny jak mgiełka naszyjnik. Na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowy to zdecydowanie nie mój kolor, ale i tak naszyjnik bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny , najpiękniejszy na sosnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny - delikatny, radosny, pachnący wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu naszyjnik śliczny, tylko czemu nie dodałaś go do zadania frywolitkowego u Justynki?
    Przecież pikotek trochę ma:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu mam nadzieję, ze coś jeszcze wymyśle do zadania kolejnego u Justynki

      Usuń
  6. Kaziu śliczny naszyjnik ,na tle zieleni wygląda cudnie.
    Buziaczki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj musze mamie pokazać ten wzorek :) przykuwa wzrok od razu , coś cudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ukochana frywolitka w kolejnej pięknej odsłonie . Wyszedl ślicznie a wśród tej zieleni jescze nabrał uroku. Kaziu polecam Ci jednak zakupy w sklepach internetowych , wybór ogromny a i ceny dużo przystępniejsze,
    Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu zycze

    OdpowiedzUsuń
  9. już go chwaliłam Kaziu na FB ale tutaj nabrał całkiem piękniejszego blasku - jest cudowny i taki delikatny - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. jest śliczny:) na pewno sie spodobał:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, uroczy naszyjnik. Klasyczny frywolitkowy wzór, sprawdził się tutaj idealnie. Piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny.
    na każdym drzewku czy krzaczku wyglada równie pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ,właśnie zaczynam coś podobnego ,a że jestem początkująca mam pytanie ,czy robiąc ten naszyjnik zwiększa się ilość parek ?zgóry dziękuje za pomoc Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko , nie wiem o jakie parki pytasz? Ale każda koniczynka czy łuczek ma taka samą ilośc słupków. Koniczynki są identyczne .
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Agnieszko , nie wiem o jakie parki pytasz? Ale każda koniczynka czy łuczek ma taka samą ilośc słupków. Koniczynki są identyczne .
      Pozdrawiam

      Usuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)