czwartek, 29 grudnia 2022

CHOINKI 2022

 Witajcie jeszcze w Starym Roku. 

Za kilka dni Sylwester, Nowy Rok . 

W tym roku zrobiłam trochę śnieżynek, gwiazdek i udekorowałam choineczki.

Oczywiście pomysł odgapiłam  od mojej koleżanki Grażynki .

U niej zobaczyłam piękną choineczkę z szydełkowymi gwiazdkami  .  I pomyślałam , że to dobry 

pomysł na prezenty świąteczne.: Choinki z gwiazdkami frywolitkowymi. I się zaczęło

Pierwsza pojechała do Warszawy , dwie otrzymały moje wnusie . 

Czwarta moja :)

Oto pierwsza już na swoim miejscu:



 Śnieżynki zrobiłam według wzorów: Lene Bjorn, Iwonki Zajdel, Ewy Antonucci..

I kolejne choinki:     

Dla Julii:

 

     





                      dla Wiki
  

i moja




Choinki bardzo mi się spodobały, rodzince też. Wiem, że jeszcze je robiła..

 

Szczęśliwego Nowego Roku




 



9 komentarzy:

  1. A to się zdziwiłam jak zobaczyłam Twój post !!! co do frywolitki to podziwiam zawsze a śnieżynki boskie. Co do choinek to koniecznie muszę takowe zakupić . Mnie jakieś lenistwo ogarnęło i na Święta nic nowego nie zrobiłam, ileż tego można mieć ale choinki są super !!!
    Pozdrawiam i Zdrowia życzę w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu , że napisałaś . Jakże miło usłyszeć Cię jak za dawnych ...lat. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. super pomysł , śliczne są,szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne choinki 😘
    Widziałam takie ale z szydełkowymi gwiazdkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato też miałam zamiar robić szydełkowe gwiazdki do tej choinki bo bałam się , że frywolitkowa będą zbyt delikatne. Ale spróbowałam i jestem zadowolona

      Usuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)