poniedziałek, 6 grudnia 2021

Chusta, wzór Salomona :)

 Chusta na szydełku

Tę chustę wykonałam dość dawno . W końcu udało mi się zmobilizować , zrobić zdjęcia i pokazać Wam Kochani.

Jestem bardzo zadowolona pod każdym względem. Wydaje mi się , że nawet wzór pasuje do niej idealnie.  Włóczka z Otomotek bardzo przyjemna w dotyku i fajnie się nią robiło. Wzór "Salomona"  z youtube . Szybko się robi . A również wielkim plusem dla mnie to kolor . Mam nadzieję, że i Wam się spodoba. A zdjęcia uwierzcie mi nie oddają jej realnego uroku .💗💗💗

 





Staram się coś wstawiać , bywać tu .... pracuję nad tym....

Pozdrawiam serdecznie
 

13 komentarzy:

  1. Kaziu super jest i myślę że sama chustę robiło się szybciutko. Wygląda na cieplutką, choć tegoroczny grudzień też ciepły . Grzeje na pewno extra.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu może dobrze, że lekka zima. Ale święta ze śniegiem są jeszcze piękniejsze. Trochę tego brakuje. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny komplecik w cudownym kolorze. Malabrigo to świetna mieszanka szlachetnych włókien naturalnych. Na pewno będziesz bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu tak . Jestem bardzo zadowolona jest cieplutko , miluśna, przyjemniutka, taka przytulanka. ♥️♥️♥️

      Usuń
  3. No kochana, w końcu tu "odkurzyłaś" 😂 Dawno Cię nie było, ale wpadłaś z pięknościami 😁😍 Piękny komplecik, nitka milutko i prześliczna kolorystyka. Masz rację zdjęcia tego nie oddają, wiem, bo widziałam na żywo 😍 Buziaki 😙❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka fajnie, że napisałaś. Jesteś naocznym świadkiem. 😀😀😀. Dziękuję ♥️

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia w nowym 2021 roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny komplecik, kolor też bardzo twarzowy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik wyszedł🙂🙂😉

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)