poniedziałek, 6 lipca 2020

Serwetki Jan's

Jan's Doily to serwetka Robin Perfetti. Tak mi się spodobała, że musiałam  zrobić i kupiłam wzór.

Zrobiłam dwie... na razie :) Użyłam kilka kolorów nici bawełnianych Ariadna 30x4 .

te dwie serwetki zrobione w różnych kolorach  ponieważ ciekawa byłam różnych efektów.

Zadowolona jestem i każda z nich podoba mi się . Raz jedna bardziej , raz druga. Dużo zależy

od tła. Proszę  zobaczcie i sami oceńcie. Ciekawa jestem Waszej opinii.










Dziękuję serdecznie, że zaglądacie i za komentarze 💓

10 komentarzy:

  1. Mi się podobajką obie wersje, każda ma swój urok 😍 A na żywo są jeszcze piękniejsze, miałam okazję je zobaczyć 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aguś, dobrze wiemy, że te piękności frywolitkowe nie są zbyt fotogeniczne. :)))

      Usuń
  2. Kaziu jak dla mnie obie są cudne z lekka przewagą tej bardziej niebieskiej z lewej strony. Bardzo lubię takie kolorowe serwetki a jeszcze z frywolitki to miodzio!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez chyba ta z przewagą niebieskiej nitki wydaje mi się piękniejsza chociaż ta druga czasem przewyższa uroda chyba zależy od podłoża i światła.

      Usuń
  3. Kaziu!
    Twoje serwetki to prawdziwe arcydzieła. Jestem nimi oczarowana!!!!
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiu/ Bardzo się cieszę , ze Ci się podobają.

      Usuń
  4. Jakie śliczne!!! Wzór bardzo bogaty w różnorodne zawijaski, precyzyjnie wykonane serwetki, podziwiam :-O i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne obie! frywolitka zawsze mnie zachwyca:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)