poniedziałek, 29 czerwca 2020

W kolorze fioletu

Witajcie Kochani. 
Moje Corinki długo czekały, żeby je tu pokazać ale pomału nadrabiam zaległości.
 
Zieleń i fiolet podoba mi się w zestawach a Wam?
Już zapomniałam nazwę nici ale Agnieszka na pewno mi przypomni. Aga plis :)
Wzór Corina Meyfeldt.

😉 i fotki.



Włączyłam nową wersję blogera, nie bardzo panuję na tym. Nie mogę zobaczyć podglądu. Na razie pracuje metodą prób i błędów.
Najważniejsze dla mnie, że mobilizuję się do wstawiania postów. Fajnie tu znowu do Was wracać.
Pozdrawiam serdecznie ☺💗

18 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik zrobiłaś <3 Corinki są super, jakiś czas już ich nie robiłam, ale chyba muszę wrócić :D Super, że odkurzyłaś bloga! Tak trzymaj :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś. A przypomnij mi nazwę nitki. Ona była na małych szpulkach , droga i mało wydajna :)))))

      Usuń
  2. Kaziu! Twoje Corinki są prześliczne.
    Tak się cieszę, że jesteś. Kilka razy zaglądałam na Twojego bloga, jednak trwała cisza.
    Ja jeszcze jestem na starym Bloggerze. Jutro przypuszczalnie włączą nową wersję.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie jeszcze pamiętasz Lusiu. Prac mam wiele do pokazania bo cały czas coś robię , jestem uzależniona od frywolitki ale z pisaniem jakoś mi nie idzie :)

      Usuń
  3. Cudownie jest znowu Cię widzieć na blogu:) piękny komplecik Kaziu i w pięknym kolorze:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę z powrotu. Tak tu miło i beztrosko. Fajnie, że Jesteś. Fajnie, że Jesteście 😘

      Usuń
  4. Cudowny komplecik. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :) I kolor też ładny, ale ja lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu ja też lubię fiolet. Miło mi usłyszeć Cię.

      Usuń
  6. Kaziu nawet nie wiesz jaki mi brakowało Twoich zdjęć na tle nieba !! A frywolny zestaw cudny. Ten wzór wygląda pięknie w każdej kolorystyce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycającej urody komplet biżuterii :)) Kolor też subtelny i nietuzinkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię usłyszeć Beatko. Mam nadzieję, ze u Ciebie wszystko dobrze . Dziekuje za komentarz. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. WOW! Jaki piękny frywolitkowy komplet. Zestawienie kolorystyczne idealne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)