piątek, 7 grudnia 2018

Sweterek.

Witam Was! 
Święta się zbliżają a ja wciąż zajęta innymi sprawami . 
A czas nieubłaganie pędzie. Nie wiem co się dzieje, przecież jeszcze niedawno nie miałam tak . 
Zajęć mnóstwo, trochę nie skończonych prac, wiele zrobionych i nie pokazanych tu.

Dziś pokażę sweterek , który  skończyłam dni temu. 

Najpierw zastanawiałam się, co z tej włóczki zrobić, zdecydowałam się , że sweterek dla mnie. 
Nie było mi łatwo wybrać jaki wzór i formę. Pisałam o tym tu.
Włóczkę mam stąd:  https://otomotek.com.pl/
Na FB :  Otomotek.com.pl  

TU

Zainspirowała się sweterkiem z internetu /
Wzorek to właściwie ściągacz (1-3) 1 oczko prawe, 3 oczka lewe i kombinacje , przeplatanki rzędów z oczkami prawymi. 
Etykietka włóczki:
Zużyłam 6 motków .
Niestety zdjęcia nie wyszły rewelacyjnie ale sweterek podoba mi się i innym też.
Jest bardzo milutki w dotyku. 







Polecam włóczkę . Ja mam kolejną  prawdopodobnie zrobię z niej chustę. Jeszcze myślę nad wzorkiem :)

Pozdrawiam  serdecznie

21 komentarzy:

  1. Fajny sweterek :)) z wzorkami :)
    Jak ja już dawno nic na drutach nie robiłam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidio,dziękuję
      A ja też przez długi czas nie robiłam na drutach, później wnusie zamawiały coś dla swoich lalek a teraz mam ochotę chociaż podeszłam z obawą.

      Usuń
  2. Śliczny sweterek, niech się dobrze nosi :-) A wzór rzeczywiście bardzo ładny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko sweterek jest taki milusi, nie gryzie , że chętnie nosiłabym go na okrągło. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Jak ja dawno nic na drutach nie robiłam ,, a kiedys smigałam aż miło.
    Kaziu cudny Ten Twój sweter. Bardzo fajny ten wzorek. Będzie elegancko i cieplutko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Ciesze się , że trochę wróciłam do drutów , chcoiaż obawiałam się czy jeszcze potrafię. Kiedyś nie miałam takich obaw, wiedziałam, że się uda.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Wspaniały sweterek! Podziwiam, bo moje umiejętności "drutowe" są tylko na poziomie szalików;)
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, jakoś od rana Justynka mi w głowie;)
      Pozdrawiam Kaziu (chyba dobrze pamiętam?) :)

      Usuń
    2. Aniu nic nie szkodzi . Fajnie, że zaglądasz i dziękuje za komentarz. To miłe jak ktoś z boku oceni . A pozytywne komentarze czyta się z ochotą.
      Pozdrawiam cieplutko. Kazia

      Usuń
  5. Bardzo ładny wzór sweterka. Mnie się też podoba. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo. Wzór prosty czasami taki wygląda fajniej niż jakiś bardziej skomplikowany. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. Super ! Skończyła juz, bardzo fajnie wyszedł. Czekam na chustę z tej cudownej włóczki 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś. A ten fiolet bardzo mi się podoba nie chciałabym zepsuć urody tej włóczki wiec wciąż zastanawiam się nad wzorkiem . :)

      Usuń
  7. Fantastic work love the oatmeal colored one all are so very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca! Gratuluję tak spranych rąk!

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post with lots of informative and useful and amazing content. Well written and done!! Thanks for sharing keep posting.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)