piątek, 9 lutego 2018

Trzy niebieskie bransoletki.

Wzór:
Puffy Fluffy 
A nie mówiłam , ze lubię ten wzorek? 
Są trzy i wzorek ten sam ale jednak nie wszystkie są identyczne. Inaczej to znaczy w innych miejscach wrobione koraliki i bransoletka jest trochę inna. Nici Madeira 15. Lubię te niteczki. 
Próbuję trochę nadrobić zaległości, pokazuję moje prace a ostatnio mniej frywolitkuję więc może się uda wyjść na prostą.  
A mniej frywolitkuję bo ćwiczę klocki. A to też niestety powolna robota. Tym bardziej , ze ja nie śmigam klockami tak szybko jak na filmikach. Ale powiem Wam , ze teraz robię 16 parami klocków.  Wkrótce coś pokażę.
Czas na sesję zdjęciową bransoletek frywolitkowych: Zapraszam







Cieszę się, że złota biżuteria podobała się. Dziękuję, że zaglądacie i komentujecie. 
Pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy:

  1. Lovely jewelry blue is always a favorite, can't go wrong.🍃🌹🍃

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie i frywolitka i klocki to czarna magia, dlatego chętnie podziwiam u innych. Piękne bransoletki stworzyłaś!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a dla mnie kartki i te różne maszynki , dodatki :))). Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  3. Kaziu ale masz powera ostatnio, co rusz coś nowego. A wszystko cudne bo jeżeli chodzi o frywolitke to Ty mistrzem jesteś !
    Piękne bransoletki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Do mistrzyni to może daleko ale fakt, to moja pasja.

      Usuń
  4. Kaziu śliczne bransoletki! Widać,że polubiłaś ten wzorek 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się jakoś porobiło i jeszcze mam do pokazania z tym wzorkiem. Dziękuje Aguś:)

      Usuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)