środa, 14 lutego 2018

Srebrna bransoletka

Witam!
Nie wiem jak Wy ale ja tak mam, że   jak mi się coś spodoba to robię kilka robótek tym wzorkiem. 
Tak też było z bransoletką , którą zobaczyłam u Agi  Wzór to modyfikacja znanego wzoru kłoska  z Tatting Lace nr 6517. W poprzednim moim poście TU pokazywałam w grafitowym kolorze z czarnymi kryształkami . Dziś nici Madeira ( albo Diamant ) w srebrnym kolorze A kryształki przeźroczyste .  Obdarowana mam nadzieję zadowolona. 

A,że to na prezent więc daję do zabawy u Reni  Hand Made Świętuję , ja bez  tej Małej . :)
Link do zabawy - luty 2018 TU 
I banerek : 




Miłych Walentynek Wam życzę. 
I bardzo dziękuje, ze zaglądacie i za komentarze.



20 komentarzy:

  1. Śliczna,a w rzeczywistości pewnie jeszcze ładniejsza jest :)
    Po co kupować srebrną ;) jak można sobie zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. A tak jest. Teraz są tak świetne metalizowane nici i biżuteria wygląda uroczo.

      Usuń
  2. Piękna bransoletka taka delikatna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszła! Przepiękny prezent komuś zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, piękna i już. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu mam tak samo, kal mi się spodoba wzór to robię kilka, żeby zobaczyć jak będzie w innej kolorystyce i poćwiczyć:)
    Bransoletka wyszła świetnie i chyba bardziej delikatniej wygląda od tej poprzednie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Reniu. Wszystkie mają swój urok a w realu wyglądają lepiej, sama wiesz.

      Usuń
  6. I kolejne cudo , widać że czółenka Ci się palą w ręce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękna! Elegancka , nawet mogę napisać, że wytworna:) Pięknie robisz frywolitkę, zawsze się zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszły, bardzo mi się spodobały. W kontekście srebrnych bransoletek polecam zapoznać się z ofertą na https://kingy.pl/srebrne-bransoletki-42

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście robota pierwsza klasa. Bardzo podoba mi się ta bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie idealna na wieczorowe wyjście. Jeśli ktoś lubi srebrną biżuterię warto zajrzeć na
    https://esclusiva.pl/Srebrne-bransoletki

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)