piątek, 17 listopada 2017

Zakładki dla Haftixu

Pasmanteria internetowa "HaftiX" . to link przekierowujący. Tam można znaleźć informacje na temat zakładek, gdyby ktoś był zainteresowany. Do 6 grudnia. Ja i osoby frywolitkujące , które należą do Frywolitkowej Grupy na FB  dostałyśmy na tej stronie wiadomość o tym wyzwaniu. Tę wiadomość przekazała Agnieszka Przeniosło. 
Moje zakładki zrobione , czekają na wysyłkę. 
Zrobiłam 3 zakładki . Najpierw Różyczkę , bo lubię takie.
 Żółta kartka - format A4
  Druga zakładko to  kółeczko łuczek na przemian. Przypomniała mi się moja pierwsza frywolitkowa praca. To była biała z czerwonymi koralikami. Nie wiem jak dałam radę z tymi koralikami bo pamiętam jak mi ciężko szło. Co chwilę mi się supełki robiły i trzeba było pruć. 
I oczywiście nie umiałam łączyć. Dla samouka to wielki problem z łączeniem, z zakończeniem kwiatka . I jak tu zrobić drugi rząd.
I zrobiłam takie luźne kółeczka z pikotkami i łuczek z pikotką. Nie wyglądało to najlepiej więc trochę czytałam w necie, trochę zaczęłam podglądać na blogach i zakręciłam ten mój sznureczek i zaczęłam miedzy kółeczkami wstawiać kółeczka i łączyć je.  Jakaż była radość , że zrobiłam takie cudo. Takie było urocze, tak mi się wydawało, ale krótko.
Nie wiem gdzie ja mam , chyba Wiki kiedyś się na nią natknęła możliwe że jej dałam.
No i trzecia . Ta według wzoru Mary Konior A strona to były darmowe wzory z : mula.galery.ru.
 
  Nici Babylo 20 od picoto.
Kolejne zdjęcia :
 "on the sky" również



Kochani, dziękuję , ze zaglądacie. Cieszę się, ze podobał się Wam mój Króliczek . Dziękuję za komentarze.
 

5 komentarzy:

  1. Kaziu przepiękne zakładeczki- juz widzę miny obdarowanych, no bo jak to jest zrobione??
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki wysupłałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, wszystkie.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie się prezentują, ja trochę próbowałam frywolitki, ale jakoś nie miałam cierpliwości i w końcu zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)