niedziela, 21 maja 2017

Ognisty Maj

u Danusi , zabawa dla Kolorystek. 
Tym razem udało mi się z kolorkiem. Akurat mam taką nitkę i mogłam zrobić coś w tej kolorystyce.

Tylko co ? Padło na choker. P raz pierwszy zrobiłam. Do kompletu jeszcze kolczyki.
 A to dzięki tej zabawie . Kolory czerwony , pomarańczowy i żółty i koniecznie czarny dodatek musi być , bo ja Danusia napisała - to te spalone drewienka. 
Kolorystyka mi pasuje, biżuteria się przyda. 
I powiem Wam, że wczoraj wystroiłam się w te ozdóbki i tak odwiedzałam Muzea.  
Tak na 100% , czy się nada  zadecyduje Danusia i jej najbliższe współpracownice, które pomagają rzetelnie w odpowiedzialnej pracy. 
Najpierw Banerek do zabawy :)
 
Link do strony już jest na samym początku i teraz zdjęcia  .
Aha jeszcze muszę napisać o szczegółach .
Autorką wzoru jest Corina Meyfeld.
Elementy  połączyłam kółeczkami frywolitkowymi . 
 Piękna pogoda wiec zdjęcia w plenerze muszą być:)
 
Głupio mi , że nie biorę udziału w różnych zabawach ale nie wiem jak to się dzieje. Jest początek miesiąca, myślę , ze dam rade a za chwile już miesiąc się kończy a ja w lesie.  
A szata graficzna nie jest dla mnie sprzyjająca. W poprzedniej miałam szybki podgląd do nowości u Was. 
Ale cieszę się, że jesteście, zaglądacie i komentujecie. 
 

10 komentarzy:

  1. Kaziu jak dla mnie bomba . Lubię to zestawienia kolorystyczne, ale zdecydowanie w rękodziele . Taki ognisty komplecik fajnie wygląda bo bardzo przyciąga wzrok . Poza tym frywolitka w Twoim wydaniu podoba mi się pod każdą postacią.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Iście ognista frywolitka ;) Bardzo podoba mi się ten komplecik :)
    A co do udziału w zabawach, to po prostu te miesiące jakieś takie coraz krótsze, że nie wiadomo kiedy przelecą; też często tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny komplecik, uwielbiam frywolitkę, jest bardzo delikatna, kiedyś próbowałam, ale doszłam do wniosku że to takie nudne tym czółenkiem wachlować w tą i z powrotem, i porzuciłam naukę. Ale prace tą techniką mogę podziwiać godzinami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik uroczy i bardzo twarzowy . Na pewno będziesz miała wiele okazji go założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu komplecik cudny,pierwszy raz słyszę tę nazwę ,ale frywolitkowa nie jestem to skąd mam się znać .
    Dziękuję kochana za udział w zabawie .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznosci komplecik! Piekne barwy, i nie tylko na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Frywolitka to dla mnie magia tak jak ten śliczny komplecik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik, wspaniale wyglądają te kolorki w takiej odsłonie :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)