czwartek, 20 kwietnia 2017

Wiosenna serwetka

Ostatnio nie umiem się zorganizować . Zamiast wcześniej przygotować sobie różne rzeczy, niby drobiazgi. Ale nie lubię zbyt wcześnie przeżywać świat , tak zimowych jak i wiosennych. A później tuż przed szał :)
Musze się pochwalić , że mamy nowego wspaniałego  wnusia. Staś urodził się 10 kwietnia. Nie będę Wam się chwalić , że jest najpiękniejszy , bo o tym wiecie doskonale. 
A teraz na temat. . Chciałam zrobić serwetkę na prezent . I jak ją zobaczyłam właśnie chciałam coś podobnego. Gazetkę " Moje Robótki 3" po trudach udało mi się kupić. W pobliżu w kioskach nie było takiej gazetki. Jak już kupiłam było niewiele czasu żeby zdążyć. Udało się. Mam nadzieję że właścicielka zadowolona. 

Nici : Aida 15 , bardzo delikatne ecru. 
Wykonanie moje. Zdjęć w plenerze nie zdążyłam zrobić ale "on the sky" jest. :)
Oto zdjęcia :



 Dziękuję

8 komentarzy:

  1. Gratuluję WNUSIA, to bardzo dobra wiadomość, a serwetka w Twoim wykonaniu jest piękna, zresztą jak zawsze. Jesteś mistrzynią, czyli Babcią mistrzynią. Pozdrawiam serdecznie i uściski dla Rodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne. Masz do robienia tak cudownych rzeczy prawdziwy dar i anielską cierpliwość.

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaziu gratuluję kolejnego wnusia. Babcia juz jesteś na pełnym etacie..troszkę zazdroszczę :-)
    A serwetka marzenie jest cudowna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaziu gratuluję Wnusia i dużo zdrówka życzę Stasiowi i Mamie :)
    Już nie pamiętam kiedy udało mi sie kupić Ręczne Robótki, u nas ich ostatnio w ogóle nie widać a szkoda, bo serweta wyjątkowej urody i precyzyjnie wykonana.
    buziaki przesyłam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowna serwetka! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wnusia :)
    Serwetka od Laury nie może wyjść brzydka. Zwłaszcza w takich łapkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczna serwetkaa ;) az zazdroszcze troche jej. Mi niestety nie udajesie zrobic takie cudo:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)