piątek, 28 lutego 2014

Etui na telefon


Tak mi brakowało  etui na telefon. Nieraz zdarzyło mi się , że telefon mi upadł a wtedy... ta myśl jest pierwsza. Miałam jakieś przeźroczyste czy ze skórki ekologicznej ale raz czy dwa razy użyte i potem telefon sobie a etui sobie. Tym razem , myślę , że będzie inaczej. Ciekawa jestem czy odgadniecie od razu jaką technika jest ono zrobione? Napiszę na końcu tego krótkiego postu ale teraz póki co zgadujcie:)


 Etui jest zamykane na guziczek też z włóczki.Na początku chciałam czerwone ale po chwili wybrałam ten szary kolorek.

A teraz jeszcze jedna praca , którą ostatnio zrobiłam. Rowerek wiklinowy jeszcze nie skończony, jest w stanie surowym. Jeszcze mam w planie zrobić kilka koszyczków wiklinowych , wtedy hurtem pomaluję na powietrzu:) Mam nadzieje , ze pogoda dopisze.

Ale zobaczcie, kto zajął się rowerkiem , oby go nie zniszczyła:)
Chyba na wyzwanie z Dziurą u Danusi się śpieszy:)))) Głupiutka Mysia , już zapomniała , że jest tam zapisana:)A jej sesja zdjęciowa była tu.

A etui zrobione techniką :szydełko tunezyjskie. Więcej na ten temat u Ilonki
Dzięki serdeczne że zaglądacie i za komentarze:) Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Bij ,zabij ja tam bym nie zgadła jaką technika robione jest to etui.Ale powiem Ci ,że bardzo fajnie to wychodzi,a mysia ma jeszcze tydzień więc zdąży spokojnie na tym rowerku dojechać .
    Buziole Kazieńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny i bardzo przydatny!

    OdpowiedzUsuń
  3. super etui:) a mysia rewelacja na tym rowerku:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj.
    Myszka wygląda na bardzo zadowoloną, że może korzystać z roweru. Więc go pewnie nie zje.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie etui jest bardzo praktyczne i potrzebne.
    Co ja widzę? zrobiłaś dla myszki rowerek ?
    Prześliczny!!!
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super myszowata - ja tez właśnie zrobiłam etui )

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne etui, cudny rowerek a mysza odjazdowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadłam;)))
    Kochana bardzo ciekawe są te ściegi,przez co etui jest bardzo oryginalne,bo ni to ścieg szydełkowy,ni druciany.Podoba mi się bardzo;)
    Mycha wiadomo,już się nad nią rozpływałam;)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)