sobota, 15 sierpnia 2020

Serwetka " Alicja"

 Witam.

Dziś z nową moją pracą, która powstała podczas zabawy/ wyzwania na FB na stronie Frywolitkowej.

Ciekawa byłam efektu tym bardziej, że to praca zespołowa. Co tydzień powstawał jeden rządek innego 

autorstwa. Każdy rządek mnie mile zaskakiwał. Serwetka ciągle zyskiwała na urodzie. 

Nie wiem czy powinnam napisać autorów? Jak trzeba będzie to dopiszę. 

Fakt serwetka " Alicja" to zespołowa praca. Dla jasności , ja nie byłam autorką żadnego rzędu. 

Ale zrobiłam tę serwetkę samodzielnie 😀. 

Bardzo mi się podoba ta zespołowa praca. Pomysł świetny , zabawa fajna . 

Moja jednokolorowa "Alicja" ma średnicę 42 cm. Nici  bawełniane Ariadna  Cotto30x4, nr chyba 9983, beż. 

A teraz zdjęcia. Zobaczcie , proszę :)





Mam nadzieje, że Wam tez sie spodoba.

Dziękuje , że zaglądacie, dziekuje za komentarze. 

Pozdrawiam serdecznie :)


17 komentarzy:

  1. Piękna jest! Sporo pracy, ale i zabawa fajna 😀 Ja swojej zrobiłam tylko 4 rządki jako medalion 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie wspólne supłanie. Fajne są też galerie zdjęć wszystkich prac. Moja jest jednokolorowa a inni robili kolorowe. Też mi się podobały. A medalion to też fajny pomysł.

      Usuń
  2. Kaziu cudna Alicja! mam ją zapisaną, ale kiedy i czy uda mi sie ją wysupłać? nie wiem. Podziwiam perfekcyjne supłanie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renato , najgorzej to z tym ciągłym brakiem czasu. Tyle by się zrobiło ale wszystko jest tak zajmujące... Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Kaziu!
    To prawdziwe arcydzieło. U Ciebie zawsze wszystkie prace są perfekcyjnie wykonane.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Dziękuję Łucjo , pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Kaziu jest mega, choć wersja kolorowa też mi się bardzo podoba . Chyba Justynka taka robiła. Cięgle podziwiam te frywolitkowe serwetki, one się mega długo robią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo, bardzo dziękuję . Tak Justynka chyba robiła ją tez. Wydaje mi się, że kolororą.

      Usuń
  5. Niesamowita praca zespołowa i niewiarygodnie piękne Twoje wykonanie tej Serwety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Kłaniam się Kochana ! Cudnie Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super śliczna gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)