sobota, 19 sierpnia 2017

Naszyjnik ,

Po zlocie frywolitkowym zrobiłam taką bransoletkę. z trzech rzędów . Tu pokazałam ją.
Później zrobiłam jeszcze czarną. Podoba mi się, prosty wzorek , kilka rzędów więc bardziej widoczna i spróbowałam jak to będzie wyglądało w naszyjniku. Zrobiłam taki naszyjnik. Mi się podoba :)
Nici: Madeira 15, aquamarine od picoto.







Mam trochę prac zrobionych , mało czasu żeby się tym zająć. Muszę nadrabiać pomału zaległości i częściej coś pokazywać. Obiecuje również , że coś częściej napiszę u Was. Zaglądam , poczytam a później ulatuje.
Dziękuję za komentarze i serdecznie pozdrawiam .

8 komentarzy:

  1. Kaziu kolejne cudo u Ciebie . Frywolitka mnie się podoba w każdym wydaniu, zwłaszcza w Twoim wykonaniu.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. nie noszę naszyjników, ale frywolitkę podziwiam niezmiennie:)
    buziaki na weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik. Fakt wzór prosty, ale za to jaki efektowny :-) a za to właśnie kochamy frywolitkę :-) Pozdrawiam serdecznie :-)
    P.S. Też muszę się zmobilizować i pokazać trochę zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaziu,
    bardzo dziękuję za pamięć.
    Twoje prace są zachwycające.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie Kochana ! bardzo delikantne i nic dodać nic ując ! Pięknie !

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)