sobota, 18 marca 2017

Bransoletki

jeszcze w kolorze różu. To na razie chyba moje ostatnie prace w tym kolorze. Te bransoletki robiłam na prezent dla pewnej uroczej blondynki. Nie wiedziałam którą wybierze. Wiedziałam, że podobają jej się kwiaty raczej delikatne, bez dodatkowych pikotków się , proste łuczki , ewentualnie pojedyncze nitki. 
Czy trafiłam ?
 Zobaczcie , co zrobiłam . 
Mam nadzieje ,że Agnieszka będzie lubiła tę, którą wybrała. Wiem , ze właśnie taki róż jej pasuje.  
Najpierw zdjęcia :






 Agnieszka wybrała różyczkową bransoletkę :) 
Dziękuję , że jesteście, zaglądacie . Serdeczne dzięki za komentarze.
Pozdrawiam serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. I love the bursting with roses look you gave this bracelet its great !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu obie piękne, ale ta z różyczek bardziej mi odpowiada, ale wiadomo że ma sie podobać tej której jest przeznaczona:)
    buziam i pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy jest rzeczywiście bardzo intensywny, ale obie bransoletki urocze. te kwiatuszki z wewnętrznymi pikotkami też mnie kuszą, muszę je wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaziu choc nie lubię różu a już w biżuterii szczególnie to jednak muszę przyznać , że frywolitkowe bransoletki wyszły pięknie. Myślę, że do letnich kreacji będą pasować idealnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie super :) A na ręce będą wyglądały pewnie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze są te bransoletki :* Bardzo udana praca Kochana :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak będzie się miała motoryzacja za 30-40 lat. Już przed 2000 rokiem wróżyło się teorie na temat bezobsługowych pojazdów, poruszających się z punktu A do punktu B bez pomocy kierowcy :-) Miało się to nijak do rzeczywistosci. Dziś oprócz designu producenty prześcigają się w coraz mniejszym "teoretycznym" spalaniu auta, oraz w maksymalizacji różnych niepotrzebnych systemów przez które bardzo często trzeba odwiedzać autoryzowane serwisy. Wydaje mi się że motoryzacja podąża trochę nie tą drogą którą naprawdę powinna... Wyniki spalania często fałszowane itp. :-(

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)