niedziela, 12 lutego 2017

Walentynki 2017

Witajcie !!!!
Czas leci nieubłaganie szybko. Może tak tylko u mnie ?
Już za kilka dni Dzień św. Walentego .
Dzień Zakochanych. Piękne święto i u nas przyjęło się od kilku , może nastu lat..
Na Fb  na frywolitkowej stronie bawimy się:) W tym roku Ania K zadała nam zadanie : serduszko ,
wzór autorstwa Krystyna Wordliczek,

Serduszko z wzoru Krysi jest płaskie. Mi wychodzą lekko D3. Nie rozprasowuję , bo takie mi się podobają . Najpierw zrobiłam 3 serducha a do czwartego dorobiłam bransoletkę. 
Bransoletka bloczkowa. ale w tej bloczki odwrotnie. 
Nici Aida czerwona 20.








 Bransoletka spodobała się mojej koleżance . 

A że bloczki mi się podobają więc zrobiłam drugą bransoletkę już bloczków nie odwracałam.  Fajnie by było na jednym zdjęciu porównać obie bransoletki i układ bloczków ale już nie mam tej pierwszej więc takiego porównania nie będzie.  
Kolejne serduszka, kolczyki z nici metalizowanych , czerwonych Diamant. 



 A to serduszko poniżej : Mother's Day Heart wg wzoru Jon Yusoff
 Jeszcze zbliżenie na drugą bransoletkę i serduszko "on the sky".

Bardzo mnie cieszy , że moje portrety spodobały się . I ważne , ze widać jakieś moje postępy w tej dziedzinie , Lubię rysować , żal tylko , że czas nie pozwala na wszystkie zachcianki. Dziękuję  za komentarze :)
 Pozdrawiam serdecznie!!!!!


12 komentarzy:

  1. Ale wysyp serduszek :) Do zakochania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pprzepiękne serduszka , podziwiam jak zawsze szczerze :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana serduszka są cudne,co jedno to piękniejsze.
    Frywolitka super się sprawdza w biżuterii i jest wyjątkowana różne wyjątkowe okazje .
    Pozdrawiam Kaziu,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Frywolitka to nie moja technika, dlatego pożeram je wzrokiem. Cudne serduszka!!!
    Pozdrawiam Kaziu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu Twoja frywolitkę to ja mogę oglądać na okrągło , jesteś mistrzem w tej technice. A Serduszka są przepiękne !! A tak całkiem naj.... to podoba mi się to z czarnymi koralikami.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. So festive for Valentines day 💟😄💟

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaziu, śliczne frywolitkowe serduszka. Wzorek jest wybitnie uroczy!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wysyp seduszkowych prac,śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna! Ja bym tak nie potrafiła, podziwiam :D
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)