sobota, 26 kwietnia 2014

Serwetka - koronka frywolitki czółenkowej

Czy kupujecie czasem gazetki z wzorami ? Ostatnio kupiłam "MOJE ROBÓTKI"  i spodobała mi się serwetka frywolitkowa (wykonanie i projektant:Aleksandra Pawlak). 

Myślałam o Candy  i właśnie tę serwetkę postanowiłam zrobić dla Was:)
Pierwszy rządek wygląda tak:
 Drugi tak:
Trzeci:
Na kartce formatu A4:
na białym i czarnym tle:











A teraz w pełnej krasie:

Dziś było bardzo ciepło więc również sesja zdjęciowa w ogródku. I zgadnijcie, co znalazłam?
Tym razem "Lato 2014" ,  jeszcze bardzo malutkie. Dla porównania leży obok tej skończonej  serwetki :




Lato 2014 z wzoru Renulki " wspólne supłanie".

Cieszę się , że zaglądacie. Dziękuję serdecznie za komentarze pod poprzednimi postami i zapraszam na moje pierwsze candy. Już w następnym poście, tu!

9 komentarzy:

  1. Kaziu, uwielbiam do Ciebie zaglądać. Tworzysz prawdziwe cudeńka.
    Jestem nimi zachwycona.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, piękne Twoje frywolitki. Dziergaj ich jak najwięcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłam kilka starych numerów i tam jest pokazane krok po kroku jak robić frywolitki:) mam już wszystko potrzebne do nauki, tylko wciąż czasu brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście serwetka jest cuuuuudna!!

      Usuń
    2. Reniu, u mnie też znajdziesz kursiki krok po kroku. Od podstaw frywolitka czółenkowa:)Pozdrawiam

      Usuń
  4. Kaziu nadal się zachwycam frywolitkami w Twoim wykonaniui powiem CI , że na żywo nigdy tego nie widziałam ,ale zawsze sobie wyobrażam ,że one są jeszcze piękniejsze niż na fotkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio pomyślałam,że może spróbować zrobić choćby kilka supełków,ale zrezygnowałam;(Nie mam czółenka(zapomniałam kupić w Polsce) i mój plan legł w gruzach.
    Kiedyś się zdecyduję,a atedy będziesz mnie miała na głowie,znaczy na mailu;))
    Po serwetkę ustawiłam się w kolejce,bo nie da się obojętnie przejść koło Twoich prac;))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńko! ciężko oderwać wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobietko! Ty to masz cierpliwość! Podziwiam w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)