środa, 26 marca 2014

Jajeczka ubrane w koronkę frywolitkę

Dziś kolorowo, frywolitkowo, jajecznie i świątecznie:)
Najpierw w grupie a później sesja zdjęciowa pojedynczo. 
Lubię ubranka z frywolitki chyba bardziej od cekinowych , wstążeczkowych i innych. A jajka malowane ręcznie lub w naturalnych barwnikach , woskiem , cebulą, skrobane wzorki....
 Już przechodzę do zdjęć, ciekawa jestem jak podobają się Wam takie ozdoby. 
























Dziękuję , że mnie odwiedzacie a szczególne serdeczne dzięki za wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie.

31 komentarzy:

  1. Już nawychwalałam na fb,wszystkie są cudne i zachwycające.A kiedy Ty kochana to robiłaś,chyba nocki zarwane na maxa .Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne- wszystkie, jedna podoba mi się bardziej od drugiej koronki, ale gdybym miała wskazać która to i tak bym się nie zdecydowała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jakie śliczne. Każda kolejna wydawała mi się coraz ładniejsza, a jak zaczęłam oglądać od początku, to już nie mogłam się zdecydować. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak, robisz mi to specjalnie, żeby mnie pogonić do pracy i żebym zrobiła wreszcie swoje. Dobrze zabiorę się wkrótce :-)
    Są przepiękne, cudowne wprost.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajeczka przepiękne. Takie bardzo mi się podobają, jednolite tło i na nich piękne frywolitki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobaja mi się wcale,nic a nic.
    Nie zazdroszczę Ci ich,nie lubię frywolitki i już!
    A tak na poważnie,to wiesz Kaziu co ja myślę na ich temat:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Potężny zapas uroczych koronek

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaziu, na taki widok brak słów.
    Jajeczka ubrane w frywolitki są prześliczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. To co robisz jest fantastyczne, ja robię na drutach, ale nigdy nie opanowałam szydełka:) Im częściej odwiedzam takie blogi jak Twój, tym bardziej chcę się nauczyć szydełka:) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nauka frywolitki jest moim niedoścignionym marzeniem. Twoje dzieła są cudne:) Jajka tak wspaniale ubrane i w tak cudnych kolorach będą ślicznie prezentowały się na świątecznym stole

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne są i już cóż tu więcej pisać ja wolę jeszcze pooglądać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kochana twe jajeczka twoja frywolitka jest taka cudna - tak masz rację bawmy się dalej buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. I każde jajko ma swoje "ubranko" cudnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne ubranka dla jajeczek! :) Idealna ozdoba świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie ubrałaś te jajeczka:) podziwiam Twoje prace i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie piękne kolorowe pisanki!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne :) Zapraszam do mnie po wyróżnienie:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Z daleka wyglądają, jak pomalowane w misterne wzory :) Chyba frywolitkowe też podobają się mi najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, szczególnie żółte i zielone:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne pisanki :) Takie kolorowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci wspaniałe prace!!! Ja chyba w tym roku nic nie uczynię, a może i mi się uda, coś wykonać na Wielkanoc?Uściski i dziękuje.papa

    OdpowiedzUsuń
  22. Chylę czoła! Frywolitki to to, do czego chyba nigdy nie odważę się podejść. Widziałam jak się je robi na targach w Poznaniu i o ile na szydełku zdarza mi się robić, o tyle frywolitki stanowczo mnie przerastają. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko to wygląda pięknie! Mi też bardziej podoba sie frywolitka na pisance niż cekiny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Komplet czerwonych jajek jest wspaniały:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejny raz oglądam Twoje pisanki.
    Są PIĘKNE !!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne pisanki! Przejrzałam bloga, jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)