poniedziałek, 9 października 2017

Cętkowane :))))

Tak ja to widzę . Dla mnie cętkowane. A w takich kolorach i takiej wielkości wygląda drapieżnie . Ale czy tak będzie ocenione i zliczone? Tego nie wiem . Zobaczymy, co na to Szefowa zabawy i Jej współpracownice, znaczy komisja :))) powiedzą ????
A chodzi o Kolorową zabawę u Danusi : CYKLICZNE KOLORKI w Październiku 2017. 

banerek :
Moje Drapieżne cętki podobają mi się , a Wam? 
Nici Madeira 10, koraliki Toho, w różnych grupkach, nieregularnie. 
A inspiracją była biżuteria jaką zobaczyłam u Agnieszki. Podziwiałam ilość niteczek i koralików. Podziwiałam ilość papierków i wykrojniki do robienia kartek. Jakież ona cuda wymyśla. Muszę kiedyś ją poprosić żeby mnie wtajemniczyła w technikę robieni karteczek. A również filcowane dzieła widziałam u Niej. Łatwiej chyba wymienić czego Aga nie potrafi. Bo i kwiaty i przędzenie wełny.......


A teraz zdjęcia mojej pracy: Bransoletka i naszyjnik.
Agnieszka mi mówiła, że nie jest autorką wzorów   ale ja i tak robiłam po swojemu.







Cieszę się, ze zaglądacie. Dziękuję. Dziękuje bardzo, bardzo  za komentarze pod poprzednimi postami   .


25 komentarzy:

  1. Piękna praca, frywolitka w Twoim wykonaniu jest nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplet. Tak czytając zastanawiałam się jak "ugryzłaś" cętki we frywolitce? Bo ja rozumiem, paski, to dwoma nitkami można, ale cętki… a tutaj taki super efekt. Rewelacja wręcz. od dawna mnie fascynują te koronki z dużą ilością koralików. U ciebie efekt cudny. Piękna misterna praca. niech no tylko ktokolwiek spróbuje wspomnieć, że nie zaliczy, to …. Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Justynko. Ciesze się , że w razie czego mogę na Ciebie liczyć . Dzięki.

      Usuń
  3. Kaziu przepiękny kolejny komplecik . Cętki są rewelacyjne . Twoja frywolitka to już mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jest urocza ,biżuteria jak marzenie

    OdpowiedzUsuń
  5. noooo cętki jak nic !!!!!!!! w ilościach hurtowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieję , ze zadanie Danusia zaliczy :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny i ciekawie wykonany komplecik :) i dla mnie to jak najbardziej są cętki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie jestem taką pewna czy zostanie mi zaliczone. ???

      Usuń
  7. Wspaniały, komplet, delikatny, ale jednocześnie "z pazurem".
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplet, frywolitkę podziwiam zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę wyszły cętki :) :) :) ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękna interpretacja cętek. Bardzo mi się podoba. Podziwiam talent do supłania takich zawiłości :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaziu byłam, ale pisałam z telefonu i jak widać poszedł w kosmos.
    Mnie frywolitka zawsze zachwyca, a jak jest supłane ręką mistrzyni to już inaczej być nie może;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna praca i czasochłonna. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. Kaziu nawet nie masz pojęcia jak się cieszę ,że wzięłaś udział w rocznicowym zadaniu i wydziergałaś cudny frywolitkowy komplecik.Jak zawsze jestem nim zauroczona i jak zawsze po mistrzowsku go wykonałaś.
    Kochana dzięki wielkie i buziaki ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super interpretacja cętek:) Mnie się bardzo podoba takie biżu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa realizacja tematu i piękny komplet wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam frywolitkę :) Komplecik piękny :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)