czwartek, 5 listopada 2015

Czarny naszyjnik

KOLEJNE MOJE PRACE:
Czarny naszyjnik , nieco koralików , jeszcze zapinanie do wrobienia . Muszę zakupić , ale ciagle mi nie po drodze do pasmanterii. 
Można powiedzieć, prawie skończony. 
Wzorek zobaczyłam jakis czas temu , rózni sie iloscia słupków ale ogólny zarys odgapiłam. 


Mamy wciąż piękną jesień. Aż sieęchce robić zdjęcia. 
Chociaż już drzewa gubią liście, są w dalszym ciągu bajecznie kolorowe. Niedawno byłam w Skalnym Mieście w Czechach. Jeżeli macie ochotę pooglądać duzą ilość zdjęć są TU
Pozdrawiam serdecznie:)

11 komentarzy:

  1. Zjawiskowy naszyjnik ,po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik. Może robić także chyba za kołnierzyk. Przepiękny, zrobiłaś mi smak na takowy, spróbuję może uda mi się coś w stylu wysupłać. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, kiedyś chciałam się nauczyć, niestety bardzo bolały mnie oczy - wiem więc,ze to nie dla mnie- tym bardziej podziwiam :), pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu Twoja frywlitka zachwyca mnie od dawna. Naszyjnik piekny , i ma racje Justynka , że może byc nawet kołnierzykiem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i w moim ulubionym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, jakie cudo!!! Kurcze, ja chcę emeryturę!!!!!!!! Nauczę się wtedy frywolitki, dekupażu, sutaszu i wielu innych technik;)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę że dziewczyny juz podrzuciły pomysł na kołnierzyk, mnie od razu sie tak skojarzył:)
    ale jako naszyjnik też świetnie wygląda:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. podobnie jak KlimJuu od razu skojarzył mi się z kołnierzykiem
    do małej czarnej ;-D

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)