piątek, 4 sierpnia 2017

Lisek i królik

Och , jak dawno zrobiłam  te maskotki dla dziewczynek . Wiki i Julia  kilka dni przed Dniem Dziecka poprosiły mnie o takie zwierzaki. Oczywiście dziewczynki wiedzą jak się "podlizać" aż trudno się wykręcić. . Fakt, że lubię robić coś co wiem , że będzie się podobać a i tak w efekcie są wielkie zachwyty, że ładniejsze niż się spodziewały.
Już zamówienie na następne mam, muszę kupić kilka włóczek, już wiem jakie kolory :) Że łapki muszą odpowiednio dyndać i różne inne szczegóły :)
Zwierzaki z tej samej strony co poprzednie Małpki i Żyrafka .
 Lisek dla Julii .
Królik dla Wiki. 
I zdjęcia . A zdjęć mniej niż zwykle ponieważ Zwierzaki szybko znalazły się u swoich właścicielek. Była szybka sesja zdjęciowa.









Dziękuje za miłe komentarze pod poprzednimi postami. Cieszę się , ze komplecik frywolitkowy też Wam się spodobał :)
Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Kaziu super sa te maskotki , a jaka radość jak można zrobić coś dla wnuczek.
    Buziaki i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu, maskotki są przeurocze. Zabawne zdjęcie na trawie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaziu świetne maskotki:)
    ja podziwiam je ale nie mam cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziaszko Kochana zrobiłaś! Podziwiam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)