czwartek, 4 maja 2017

Juz maj a ja nie podziękowałam

za życzenia świąteczne i kartki. 
Przepraszam, ze z takim opóźnieniem ale już to naprawiam. Mimo chłodu czas biegnie i tak szybko. 
W tym roku jakoś nie udało mi się ani pokazać , co zrobiłam z ozdób na święta i też kartek wysłałam mniej niż zwykle. Ciągle coś się działo, jakieś zajęcia dodatkowe i tak wyszło. 
Chcę się pochwalić kartkami pięknymi . Ja tak nie potrafię robić, jeszcze nie, może kiedyś mi się uda. Czasami coś zrobię ale tak piękne nie są. Musiałabym chyba pójść na jakiś kursik , hahahaha:)

Danusia zadbała o moje zdrowie i przesłała suszona aronię i dziki be3z. Popijam sobie, uwielbiam takie herbatki. Oprócz tego pachnące świeczki, wieżę Eifla  i gratulacje za udział w zabawie oraz  dziw piękne bransoletki .

 
Od Eli i Reni
 Od Ani, Justyny i Reni
I trochę ozdób, które uczyniłam :)
Dziękuję i jeszcze raz przepraszam, że tak późno .


3 komentarze:

  1. Kaziu śliczne kartki i prezenciki dostałaś. To takie miłe jak koleżanki pamiętają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu , aż oczy i serducho się uśmiecha do tak pięknych kartek. A prezenciki wiadomo zawsze bardzo radują. Fajnie otrzymywać i fajnie radość spełniać innym :)

      Usuń
  2. Kartki urocze , każda inna i każda niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)