poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Summertime- serwetka .

 Witajcie kochani.

Jak to trudno wszystkim dogodzić :)))) Źle jak deszcz, zimno ale taaaaki żar  z nieba to nie wiem jak Wy ale ja nie wytrzymuję. Nie dane mi jest na razie jechać na morze ale może Jeszcze nie koniec lata przecież.

Dziś pokażę i pochwale się śliczną serwetką autorstwa Laury B.   

"Summertime "różnie wygląda w różnych kolorach. Ja spróbowałam w takich i nie byłam pewna czy dobrze wybieram. Wzór piękny mi się bardzo podoba a Wam?

Nici Ariadna , Cotto  20,   30x4, col: 1702- zieleń, 1582- fiolet, 3014- beż i róż- nie znam numeru.

Średnica 20 cm.

Koronka Frywolitkowa. 





Starałam się pokazać na różnym tle, zeby odzwierciedlić kolor. Trudno dokładnie to zrobić a Frywolitka sama w sobie wydaje mi się piekniejsza w realu.

Dziękuję , ze Jesteście , dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam serdecznie 💗

5 komentarzy:

  1. Kochana piękna jest! Na żywo jeszcze piękniejsza <3 Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś bardzo Ci dziękuję. Ja też jednak wolę w realu 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaziu jest pięknie !! Cudnie jej w tych kolorach. A dla mnie ostatnie zdjęcia na tle nieba numer jeden. Brakowało mi tych Twoich podniebnych zdjęć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję. Też lubię te zdjęcia on the sky ale nie zawsze mi wyjdzie kolor na tle nieba. Buziam

      Usuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)