środa, 24 czerwca 2020

Bransoletka- siateczka

w kolorze złota

Witajcie Kochani 
bardzo trudno mi się zmobilizować by tu wstawiać swoje prace. A jest ich sporo, ciągle coś powstaje. Wciąż kocham frywolitkę i frywolę. A trudności mam w tym, że od pewnego czasu nie mam programu by się podpisywać a wolę wstawiać zdjęcia podpisane. W międzyczasie trochę problemów, smutków i pod górkę ale już jestem i chce być tu z Wami.
Dziś pokażę najnowsze moje dzieło, bransoletkę siateczkę w kolorze złota z różowymi środeczkami .  Inspiracja Agi
Nitka  Madeira  15 gold27 i szklane koraliki.


 Mam nadzieję, że będziecie zaglądać tu do mnie i oczywiście komentować. 
Dziękuję :)
 

13 komentarzy:

  1. o Jak miło Cię Kaziu znowu czytać i oglądać Twoje prace. Frywolitka w Twoim wydaniu jest zawsze cudowna, tak jak i ta piękna bransoletka. Powodzenia i mam nadzieję, że nie był to jednorazowy wpis.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Aniu mam taką nadzieję. Ale trudno mi się pozbierać. Staram się. Pozdrawiam i dziękuję 😘

      Usuń
  2. Kaziu super wyszła Twoja wersja. Muszę Cię mobilizować do wstawiania swoich prac 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wyszła. Też nabrałam ochoty na szeroką frywolną bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent do frywolitek bransoletka wyszła pięknie...zastanawiamsię czy to moja 1 wizyta u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba po raz pierwszy. Dziękuję za komentarz. Bedę zaglądać do Ciebie

      Usuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)