czwartek, 30 listopada 2017

Zakładka do książki dla Wiki

Gdy zrobiłam zakładki dla HaftiXu  musiałam się pochwalić moim wnusiom. Oczywiście podobały im się i natychmiast Wiki sobie zamówiła i wybrała wzorek. I ma.
 Wcześniej już  robiłam biżuterię   tym z workiem - Tu
Wzór z książki Mary Konior "Tatting in Lace" z 1988 r. 
Nitka Multi 10 od picoto.  Bardzo mi smutno że Ale prawdopodobnie zamknie ten sklepik. I gdzie ja będę kupowała niteczki ? 
A teraz już zakładka :





Dziękuję , że zaglądacie  i za komentarze., Przez ostatnie dni mam bardzo dużo wejść, ponad 1000 / dzień, ach jak to cieszy . Dziękuję.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję takiej ilości odwiedzin. Wszyscy pragną podziwiać piękne frywolitki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu piękna zakładka, ten wzór jest wyjątkowo uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu , też lubię ten wzór. A szczególnie do kolorowych nici. Dziękuje

      Usuń
  3. Kazia, śliczna zakładka! Wiki sobie wybrała i wzór i kolor bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuję. A Wiki jest bardzo konkretna. Szybko wybiera kolor, wzór a jak z koralikami to też nie zastanawia się długo.

      Usuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)