poniedziałek, 22 lutego 2016

Wiosenny komplecik i zadanie frywolitkowe.

Witajcie !
Jestem, jestem. 
Żeby sobie poprawic humor poszłam wczoraj do kina. Obejrzałam "Planete Singli" . Było mi to porzebne. 
I byboby całkiem fajnie gdyby ból po prawej stronie, jakby wyrostek. 
Juz tak kiedyś, 3 miesiące temu . Wtedy pojechalismy na SOR , gdzie posiedziałam w poczekalni 8 h . Dali mi kroplówkę , wykluczyli wyrostek ... i do domu. A wczoraj znowu to samo. 

Ale sobie ponarzekałam . 
Teraz na temat tego , co zrobiłam . Nici kupiłam u MIDDI , Klara sama je malowała i kolorki bardzo mi sie spodobały. 
Chyba muszę kupić jakieś farbki do nici i trochę poeksperymentować. 
Komplecik , to znaczy naszyjnik i kolczyki juz pokazuję


Nie korzystałam z wzoru bo nie był rozpisany ale taki naszyjnik widziałam  na stronie  Tatiany  Buywolowej. Nie wiem jak tam trafiłam , może na FB , bo teraz nie umiem znaleźć.
Koraliki są więc kolejne frywolitkowe zadanie odrobione. 
Zadanie tym razem u Reni  i banerek
oswajanie frywolitki zadanie 23
Żeby nie było tak prosto zrobiłam kolczyki z dodatkowym koralikiem u dołu, który wrabia sie inaczej niż pozostałe.

Jeszcze jak zwykle kolejne zdjęcia:

 A teraz skan,:)
Dzięki serdeczne , że jesteście, zaglądacie i komentujecie.
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Kaziu, bardzo mi się podoba naszyjnik, podejrzewam, że wspaniale się układa na szyi, aż szkoda że nie ma zdjęcia na modelce. Ciekawie barwiona nić, ładne dobrałaś koraliki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu, widziałam Twoje cudeńko na fb i zaraz tu zglądam do Ciebie. Ślicznie wyszedł ten komplecik. Gratulacje. Śliczną nitkę udało Ci się kupić u Middi.
    Życzę Ci dużo zdrowia.Ja miałam przed laty taką samą sytuację. Byłam przekonana, że to wyrostek, bo nawet drętwiała mi noga. Okazało się, że to nerki. Może u Ciebie podobnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik przepiękny!! Nitka ciekawie barwiona,poświadcza że warto poeksperymentować z kolorami. Życzę dużo zdrowia :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się zdrowo ,Kaziu :)
    Wyroby piękne - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu komplecik jest śliczny, bardzo podoba mi sie i wzór i kolorystyka. Wyobrażam sobie jak pięknie musi wyglądać w rzeczywistości, bo na ostatnim zdjęciu układa sie wręcz cudnie.
    Nie czekaj, aż będzie bardzo bolało idź do lekarza rodzinnego niech sam szuka przyczyny, a przy okazji zleci badania
    Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie odrobiłaś kolejne zadanie. Komplecik uroczy w pięknych kolorkach. Bardzo ciekawie się te nici zafarbowały. Piękna frywolitka jak zawsze Kaziu podziwiam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie Ci współczuję:((( miałam podobne przeboje:(życzę Ci zdrówka Kochana! a frywolitka jak zwykle cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny komplecik i świetne kolory.
    Dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczna biżuteria i w formie i w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na temat SOR-u to lepiej się nie wypowiadać ,ponieważ pijaka lepiej traktują niż zwykłego człowieka ,znam to z doświadczenia brrrrr

      Usuń
  10. Piękny komplet, śliczny i te kolory idealnie go ożywiają. Pozdrawiam serdecznie zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplecik, a kolorki wyglądają wspaniale:)To ciekawy pomysł z farbowaniem nici... Dużo zdrowia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pełna podziwu jak można takie wspaniałe cudenko wytworzyc ! Zazdroszczę umiejętności :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny komplecik:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super komplecik, wiosna przyszła!

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba na fb juz widziałam, ale co mi szkodzi pozachwycać sie jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)