niedziela, 28 czerwca 2015

Makrama - pierwsze kroki.

Nie wiem , czy dobrze robię. Nowe wyzwanie , nowa nauka od zera a czasu nie starcza nawet na to co teraz mam na swoich barkach. 

Spróbuję:
Na bogu Aishy jest pierwsze zadani do wykonania.
Zrobiłam 3 bransoletki. 
Najpierw tę:



Sznurek chyba za gruby ale innego nie mieli w pobliskim sklepie.
Na początek może być ale przy okazji kupię coś bardziej odpowiedniego. 
Druga bransoletka z 10 koralikami ale z czarnego kordonka. Ten za cienki ale nawet mi się podoba:)


A trzecia bransoletka z oczkiem w środku. Oczko jest w kółeczku splecionym w spiralkę, widac? 
Tę bransoletkę zrobiłam by poćwiczyć  sploty- węzły:))) 
I hurtem:)

Zabawa podoba mi się. Bransoletki znalazły chętnych a póki co lekcja odrobiona. 
Witam nowe Obserwatorki , cieszę sie z Waszej obecności. Dziękuję za wszystkie komentarze i że zaglądacie. Cieszę się , że spodobały się żółte podkładki . 
Pozdrawiam:)

11 komentarzy:

  1. Kaziu tez się zastanawiałam czy się brać za nowa technikę , jak nie ogarniam tego co już robię. Ale stwierdziłam , że nauki nigdy nie za dużo a warto znać chociaż podstawy :-)
    Bardzo fajne te Twoje bransletki , zwłaszcza mnie zainteresowala ta oststnia, bo za czorta nieejnych lekcjach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ci wyszły bransoletki:) Widać można je robić nie tylko ze tych "właściwych" sznurków;)
    Zaraz cię dopisuję:) Pozdrawiam serdecznie i bardzo się cieszę, że zechciałaś dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyszły źle, szczególnie pierwsza rzypadła mi do gustu. Najważniejsze że opanowałaś węzełki. Kupisz odpowiedni sznurek i nie będziesz mogła się oderwać od supłania;)
    Pozdrawiam Kaziu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miało być "przypadła". Coś mi "p" słabo odbija:(

      Usuń
  4. Kaziu, niemal każdy sznurek się nadaje. A nawet wstążeczki!
    Super, świetnie Ci poszło. Bardzo podoba mi się to oplecenie koralika w ostatniej bransoletce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu nauki nigdy dosyć i chociaż podstawę warto poznać:)
    bransoletki wyszły świetnie i bardzo mi sie podobają, tymbardziejże ta pierwsz podobna do mojej:D
    buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemne bransoletki, a nauki nigdy dość. Fajnie wyszły. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne bransoletki, powodzenia w nowej technice:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadanie odrobione na piątkę. Zawsze warto czegoś nowego się nauczyć.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)