sobota, 7 lutego 2015

Ignaś i Antoś

Rysunki chłopców zrobiłam ponad dwa miesiace tema. Ale wciaż nanosiłam jakieś poprawki , szczególnie u Ignasia. 
Najpierw rysowałam Antosia bo wydawało mi sie , ze bedzie trudniej. Myliłam sie . Antosia narysowałam dość szybko i nawet nie robiłam poprawek , moze są potrzene ale ja laik jeszcze....
Igasia ... myślałam , ze pójdzie łatwo. Niestety wciaż mi coś nie pasowało i jeszcze nie jestem zadowolona. Może coś poprawię. Zobaczcie sami: od lewej do prawej: Ignaś, Antoś.
i pojedynczo. Najpierw Ignaś bo starszy:

I Antoś:
bliżej...

Wciąż jeszcze dużo pracy przede mną w tej dziedzinie . Nie wiem czy kiedykolwiek będzie dobrze?
akurat dziś wstawiam te rysunki a to bardzo ważna data- Urodziny Taty Ignasia i Antosia. Wszystkiego Najlepszego!!!!
Pozdrawiam serdecznie!


14 komentarzy:

  1. Przyłączam się do życzeń:) Ja jestem zupełny laik w tej dziedzinie, rysuję jak dziecko w klasach I-III, dlatego zazdroszczę talentu. Rysunki świetne, a jaka pamiątka!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tatusiowi najserdeczniejsze zyczenia. Fajnych chłopaków "zmajstrował" Antoś przesłodki z tymi lokami jak dziewczynak wygląda. A Ignas wiedomo straszy to i powazniej wygląda.
    Ale Kaziu Tobie gratuluje kochana talentu . Może i te rusuni nie sa idealne, ale dla mnie są wprost doskonałe, bo ja bym w życiu czegos takiego nie narysowała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaziu żebym ja choć po części tak umiała to byłoby extra.Kochana oba rysunki świetne ,chłopaki jak malowane,Antoś ma cudne loczki ,jak dziewczynka wygląda.
    Życzenia i ode mnie dla solenizanta.
    Kochana mam nadzieję ,że u Ciebie wszystko ok,trochę się martwię bo mało Ciebie ostatnio,wiem jesteś zalatana .Buziaki i worek sił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaziu nie wiem co nie gra w tych rysunkach, może gdybym widziała Ignasia na żywo, to coś by się nam rzuciło?
    ale mnie się oba rysunki bardzo podobają, Antoś wygląda jak cherubinek :)
    Piękne rysunki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie te rysunki są świetne, ale nie znam modeli :) Jednak chciałabym umieć tak rysować :)
    Pozdrawiam Kaziu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają! bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie rysujesz, oba rysunki świetne:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolna jesteś :))
    Najlepsze zyczenia dla taty chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rysunki:) masz talent:) serdeczności dla jubilata:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Talent jest! Swietnie uchwycone oczy ;) O wadach nie napisze, bo ja w sumie laik tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę, jakie piękne rysunki. Dzieciaczki jak żywe. Jesteś Kaziu wszechstronnie utalentowana, podziwiam Cię! Pozdrawiam również!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Kaziu.
    Z portretam tak już jest ,że wciąż wydaje nam się,że coś jest nie tak.
    Też już odkryłam ,że im starsza osoba tym więćej ma charakterystycznych szczegółów , które trudno uchwycić.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)