środa, 11 września 2013

wyjaśnienie

Chciałam sie wytłumaczyc stad ten post.
Dostałam wyróżnienie, już pisałam na ten temat

Jeszcze raz za nominację do wyróżnienia  serdecznie dziękuję Justynie z blogu http://lalkacrochetka.blogspot.com/
oto odpowiedzi na pytania:

1. Twoje hobby na pewno ręczne robótki ale prym wiodą frywolitki
2. Ulubiona forma spędzania wolnego czasu Każdą wolną chwilę poświęcam czółenkom, szydełkom i papierowej wiklinie...ale uwielbiam również gimnastykę...
3. Książka czy film  Zdecydowanie wolę książkę , a film  wtedy jak coś tworzę więc jako dodatek, chociaż dobry film chętnie ogladam.
4. Góry czy morze Góry
5. Kino czy teatr Teatr
6. Ulubione zwierzątko  Kotek
7. Twoja pora roku Wiosna
8. Co cenisz w innych ludziach Szczerość,bezinteresowność 
9. Lubię ... gimnastykę,  dobrą książkę 
10. Chciałabym ...by doba była dłuższa i by czas płynął wolniej
11. Marzę ... - skrycie:)

I to nie koniec . Coraz bardziej cieszę się , że założyłam bloga, fajnie z Wami pogadać , skomentować , przeczytać . Niektórzy stali mi się bardzo bliscy  i mam wrażenie, że to nie jest krótka znajomość a trwająca od lat. Nie wyobrażam sobie , że ktoś jest tutaj , rozmawia , mówi co nieco o sobie i w pewnym momencie się urywa:)
Jest wiele blogów do których zaglądam , podobają mi się, obserwuję, są przydatne. 
Niestety nie pociągnę dalej zabawy związanej z wyróżnieniem i nie nominuję . Wszyscy, których obserwuję są wyróżnieni!!!!
 Komentarze są najprzyjemniejsze, wtedy wiem , że się  podoba lub tak sobie  i pobudza do działania:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)